«Танк шубовсне у воду» - технічний експерт про латання дірок на Антонівському мості бетонними плитами
Фото: REUTERS_Alexander Ermochenko

«Танк шубовсне у воду» - технічний експерт про латання дірок на Антонівському мості бетонними плитами

Автор: Марина Поліщук 06 Августа 2022 10:30

Ми вже повідомляли про «успішний» ремонт окупантами Антонівського автомобільного мосту – представник країни-агресорки пишномовно заявив днями, що міст ремонтують найкращі спеціалісти і вже «з наступного тижня він буде готовий». Як насправді відбувається той горе-ремонт, ми теж повідомляли. Нагадаємо, дірки на мості, утворені внаслідок обстрілу Збройними силами України, російські загарбники вирішили просто закласти бетонними плитами.

Про можливі наслідки такого «ремонту», а ще про те, звідки окупанти взяли ті плити, детально розповів директор комунального підприємства «Херсонські авіалінії» Віталій Кучерук, який сьогодні працює дистанційно, в евакуації. Як повідомляє NewDay ua, плити на Антонівський міст транспортували з міжнародного аеропорту Херсона. Але в надійності їхнього використання саме для зміцнення мостової споруди технічний експерт дуже сумнівається.

«У ході реконструкції злітно-посадкової смуги робітники зняли та складували на спеціальному майданчику близько 200 армованих бетонних плит типу ПАГ-18. Їх справді можна використовувати для будівництва тимчасових або навіть постійних автомагістралей – приміром, така дорога є на Арабатській стрілці. Однак про експерименти з посиленням ними мостового покриття мені досьогодні відомо не було. Адже ці плити потрібно не просто вкладати на місце, а попередньо облаштовувати під ними амортизуючий шар піску та надійно закріплювати. Якщо цього немає, такий спосіб латання дірок виглядає ненадійним», - запевнив Віталій Кучерук.

Сама по собі плита ПАГ-18 завширшки у два метри важить 5,4 тонни. Якщо викласти їх у ряд по всій ширині 25-метрового Антонівського мосту, і так закріпити, статичне навантаження одразу зросте на 66 тонн. Якщо до цієї ваги додасться ще й вага основного танку Росії Т-72 (від 41 тонни), чи навіть кількох одиниць, міст цього може не витримати й танк шубовсне у воду.

Якщо ж закладати плитами саме дірки, то такий спосіб виключає амортизацію – шар піску сипати в отвір не має сенсу. Відтак, плита може зсунутися – із тим самим результатом.

Окупанти, схоже, це зрозуміли. Але їхні пропагандисти продовжують розповідати казочки «про успішний ремонт» Антонівського мосту. Одночасно загарбники продовжують прикриватися цивільним населенням, користуючись поромними переправами поряд із мостом.

Тэги:

Приєднуйтеся до нас:
Telegram-канал «Херсонська Гривна»
Google News
Більше матеріалів