Концерт чи виставу відмінили? Вимагайте повернення коштівКоронавирус на Херсонщине

Автор: Анастасия МАТЮХИНА 17 Апр. 2020 15:16

Карантин вніс свої корективи в звичне життя людей. Відмінилися подорожі та екскурсії, а концерти, виставки та спектаклі довелося перенести або ж і взагалі скасувати

У зв’язку з усім цим херсонці зіткнулися з питанням повернення квитків на ті чи інші культурні заходи та відшкодування коштів за них. Адже, можливо, не всім підходять нові дати тих заходів, які люди збиралися відвідати.

Варто відзначити, що Херсонський обласний театр імені Куліша пропонує жителям міста та області після завершення карантину відвідати свої вистави за придбаним квитком у зручний для глядачів час, обравши будь-яку дату до кінця театрального сезону. Або за тим же самим квитком піти на іншу виставу поточного репертуару театру. А от як бути із гастрольними виставами та концертами, на які немає можливості обрати для себе потрібну дату – доводиться лише повертати квитки.

Так, адміністрація кіноконцертного залу «Ювілейний», де відбуваються більшість музичних концертів у нашому місті, повідомила відвідувачів, що всі питання з приводу повернення квитків потрібно вирішувати тільки з концертними агентствами та замовниками концертів. І, як зазначають у обласному управлінні захисту споживачів Держпродспоживслужби, не всім організатори хочуть повертати кошти за квитки на скасовані чи перенесені заходи.

За консультацією з цього приводу до управління звернулися вже три особи. Дійсно, не всі знають, що робити в такій ситуації. Адже деякі організатори вказують на своїх сайтах і безпосередньо на квитках, що останні обміну та поверненню не підлягають. Тож багато хто навіть не намагається повернути свої кошти, хоча має на це повне право.

Так, згідно Закону України «Про захист прав споживачів» у разі скасування чи переносу концерту або іншого культурного заходу споживачі можуть повернути попередньо придбані квитки. Для цього потрібно написати заяву в двох примірниках, додати до неї квитки, чек (якщо ви придбали електронний квиток і в терміналі отримали чек на нього) та свої паспортні дані. В управлінні захисту споживачів радять проконтролювати, аби заяву обов’язково прийняли та зазначили відповідну дату. Якщо ж письмову заяву не хочуть приймати або ви просто не можете її подати через те, що концертне агентство наразі не працює, – направте заяву на поштову або електронну адресу організатора.

Також варто відзначити, що поверненню підлягає тільки сума за квиток. Сервісний збір оператора або кошти за доставку не будуть компенсовані. До речі, в управлінні захисту споживачів наголошують: якщо ви придбали квиток за «акційною» ціною чи з якоюсь спеціальною знижкою, а організатор заявляє, що такі квитки не підлягають поверненню, то це – теж порушення законодавства. Гроші за такі квитки зобов’язані повернути в звичайному порядку так само, як і за будь-які інші придбані за повну ціну.

Якщо ви так і не отримали відповіді на вашу заяву та свої кошти, або організатори кажуть, що заяву загубили чи вона до них не дійшла та ще щось у такому ж дусі, управління захисту споживачів Держпродспоживслужби в Херсонській області просить одразу ж звертатися до нього зі своєю заявою та квитками. Це можна зробити за адресою: вулиця Старообрядницька (Комсомольська), 34, або ж за телефонами 26-36-06 (зі стаціонарного) чи 0-91-33-19-890 (з мобільного).

Як повідомили «Гривні», після такого звернення в служби захисту споживачів з’явиться право на позапланову перевірку організаторів концерту. Тож вони будуть зобов’язані повернути гроші або обміняти квиток. У іншому випадку організатор ще й отримав би штраф, але в умовах карантину замовник чи агентство не є винуватцями скасування або переносу концерту, тож через форс-мажорні обставини уникнуть відповідальності. Наразі до спеціалістів управління ніхто не звертався повторно, тож можна сподіватися, що громадянам удалося узгодити всі питання з організаторами та повернути квитки й свої кошти.

Тэги:

Приєднуйтеся до нас:
Telegram-канал «Херсонська Гривна»
Google News
Більше матеріалів