Близько місяця тому «Гривна» вже порушувала питання щодо проблем з квитками у напрямку Херсона. Оскільки пускають всього два вагони, тому квитки придбати майже неможливо, їх розкуповують уже в перші години. «Гривна» поспілкувалася з херсонцем Валерієм, який розповів, що з подібним стикається постійно.
Нагадаємо, що місяць тому з цю проблему порушила херсонка Оксана, яка їхала потягом «Херсон-Київ-Краматорськ».
«За десять днів квитки можна вхопити тільки в перші години. Як бути херсонцям? Вони беруть квитки з Миколаєва. Доїхати до Миколаєва з Херсона - 250 грн, це практично стільки ж, скільки квиток на потяг. Мені пощастило, я встигла взяти квиток у купе, нижня полиця, прямо з Херсона. Я їхала до Миколаєва в напів пустому вагоні. Далі ми їдемо на Київ, у вагоні мінімум чверть вільних місць», – писала жінка на своїй сторінці у фейсбук.
Херсонці також підтверджували у коментарях під дописом, що проблема з квитками у херсонському напрямку є на всіх маршрутах. Зокрема, наголошували, що хоч квитків і мало, але вагони майже порожні.
На порушену херсонцями проблему тоді відреагував і начальник Херсонської ОВА Олександр Прокудін, який зазначив, що жодної скарги з даного приводу на контактний центр не надходило, однак пообіцяв відпрацювати це питання.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Лише два вагони, квитки розкуповують за лічені години: херсонці просять Укрзалізницю врегулювати питання
Наразі ж минув майже місяць, однак питання і досі не вирішене. «Гривна» поспілкувалася з херсонцем Валерієм, який розповів про проблеми з квитками, з якими стикається постійно. Чоловік має проблеми зі здоров’ям і мінімум двічі на місяць їздить до Дніпра у лікарню. І щоразу для нього придбати квитки – це певний квест.
«Квитки купити майже неможливо, навіть, якщо дивитися за 10 днів, як вони говорять. Залишається два-три квитки і це верхні полиці, на нижні місця їх немає. Наприклад, я 27 травня буду їхати, квитки дивився 19 травня і вже тоді до 26-го взагалі нічого не було, лише на 27-ме – 2 місця. На 28-ме та 29-те травня також квитків не було. Тобто, за 10 днів квитків немає», – говорить Валерій.
Оскільки прямого потяга з Херсона до Дніпра немає, то чоловік їздить з пересадкою у Білій Церкві. І там, зазначає він, ситуація з квитками дещо дивна:
«Цікаво, що з Білої Церкви до Херсона квитків немає, але, якщо дивитися цей самий потяг, просто зі Львова, то квитки є. Тобто, треба брати квиток зі Львова, а сідати на нього в Білій Церкві. Я вже чотири рази стикався з такою ситуацією. Запитав одного разу у касира, чому так, але вона просто розвела руками».
Якщо на місця в плацкарті ще якимось дивом можна «вхопити» квитки, то з купе ситуація ще гірша.
«Я їжджу переважно у плацкарті. І це не питання грошей, просто купити квиток у купе – фактично неможливо, бо їх просто немає. Я так розумію, що їх розкуповують за пів години», – зазначив херсонець.
Як і більшості херсонців, йому також доводиться часом купувати квитки до Миколаєва, а звідти брати квиток далі. Однак це не лише незручно, але й дорожче. Як розповів Валерій, якщо брати квиток з Херсона до Білої Церкви, то він обходиться близько 115 гривень (без білизни). Однак, якщо їхати з пересадкою у Миколаєві, то виходить 230-240 гривень. Тобто, таким чином, чоловік змушений переплачувати вдвічі дорожче.
Водночас він також наголошує, що фіксованої ціни квитків у напрямку «Херсон-Біла Церква» немає, оскільки вартість постійно змінюється:
«Цього разу я взяв квиток за 115 гривень, а до цього, місяць тому, я їздив за 230 чи 240 гривень, і це було без білизни. Там якось немає фіксованої ціни, то дешевше, то дорожче, тобто вона постійно змінюється”.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Постільна білизна в потягах здорощала: українці діляться досвідом економії
«Гривна» також спробувала промоніторити ситуацію з квитками у напрямку «Херсон-Біла Церква» через cайт Booking. І єдина дата, на яку є квитки, це 5 червня, тобто рівно 10 днів. Так, станом на 27 травня всього на цю дату є 11 квитків: 10 в плацкартному вагоні та 1 – в купе.
Зазначимо, що в Укрзалізниці вже коментували, що про дану проблему з квитками знають, однак не можуть нехтувати безпекою:
«Кількість вагонів на Херсонському напрямку регулюється насамперед безпековими нормами, а кількість пасажирів визначається місткістю укриттів та пропускною здатністю при вхідному контролі на вокзалі станції Херсон».
Однак, як бути херсонцям у даній ситуації – не зрозуміло. Але питання – однознано потребує ретельного розгляду.
Фото ілюстративне, Getty Images
Тэги: