Скандал з реконструкцією дороги та земельними ділянками у селі Стрілкове не один місяць супроводжувався мітингами, перекриванням селянами траси та діалогами між мешканцями та чиновниками. Але компромісу так і не було знайдено.

Все розпочалось з планів Херсонскої ОДА провести капремонт вулиці Берегової та витратити на це 83 мільйона гривень, не дивлячись на жахливий стан вулиці Центральної.

Чиновники облдержадміністрації мотивували своє рішення тим, що ремонт дороги буде спонукати розвитку туризму у селі. Але як саме, посадовці не змогли відповісти.

У жовтні жителі Стрілкового виходили на акцію протесту проти «царської дороги». Фото із соцмереж

ЧОМУ «ЦАРСЬКА ДОРОГА»?

Дорогу вартістю 83 млн грн. у Стрілковому місцеві мешканці встигли прозвати «царською». Свою назву вона отримала недаремно, оскільки, за словами селян, її ремонтують не для блага села, а для «своїх людей», котрі отримали земельні ділянки. Вони неодноразово протестували проти ремонту Берегової.

Аргументували це тим, що цією дорогою мало хто користується, а реального ремонту потребує вулиця загального користування — Центральна. Натомість, обласна влада не чує прохань місцевих мешканців, а вперто продовжує ремонт Берегової. Переконуючи людей, що вона необхідна для подальшого розвитку туристичної інфраструктури селища.

Якщо відкрити кадастрову карту України та проаналізувати власників земельних ділянок, які розташовані по вулиці, то можна побачити, що Берегова будується далеко не для потреб села та його мешканців, а для потреб конкретних людей, наближених до керівництва області.

КОМУ ВИГІДНА РЕКОНСТРУКЦІЯ БЕРЕГОВОЇ?

Вулиця протяжністю понад 7 кілометрів знаходиться біля самого узбережжя Азовського моря. На кадастровій карті важко не помітити «ласий шматок» від вул. Лесі Українки, яка дотично проходить біля Берегової та веде до Азовського моря. З 30 земельних ділянок лише одна перебуває у комунальній власності. Всі інші – приватні.

Досить-таки логічно, що постає запитання: «Кому ж дісталися такі “ласі” шматки землі у Стрілковому?».

Одним із щасливих власників землі на морському узбережжі є Денис Стороженко – колишній помічник Андрія Гордєєва за часів його депутатства у Верховній Раді. Також він є засновником благодійного фонду імені нинішнього очільника обласної адміністрації.

Андрій Гордєєв (справа) та Денис Стороженко (у центрі). У 2015 році голова Херсонської ОДА зі своїм помічником виїжджали «на фронт» до українських військових.

Наступний володар ділянки біля моря - Ростислав Супрунов. У Херсоні він відомий як журналіст та володар мережі онлайн-порталів «Херсон.city», «Олешки.city» та «Білозерка.city». Варто зазначити, що раніше у контактній інформації сайту «Херсон.city» був розміщений телефонний номер приймальні ОДА, але пізніше його прибрали. Наразі, офіс редакції знаходиться в будівлі Суворовської райради (див. фото нижче).

Його дружина Юлія Супрунова теж безпосередньо пов'язана з Херсонською ОДА, оскільки працює в Департаменті агропромислового розвитку у відділі інформаційного та юридичного забезпечення.

Якщо двом попереднім «героям» дісталося лише по одній земельній ділянці на цій території, то наступний «щасливчик» приватизував аж 3 земельні ділянки: на дружину, тещу та пасинка. Таким власником є керівник патронатної служби Херсонської ОДА Сергій Тригуб. Наразі він подав документи на керівну посаду директора Департаменту ЖКГ Херсонської ОДА.

Інші ділянки належать чиновникам різних рангів з різних міст України: від поліцейського до прикордонника, від київського судді до працівника слідчого ізолятора.

Але одне можна стверджувати сміливо, що «простим смертним» майже неможливо отримати шматок землі на цій території.

Комфорт за бюджетні кошти. Саме так можна назвати ситуацію з будівництвом «царської дороги».

Є ще одна особливість, яку важливо зазначити. Привертає увагу той факт, що усі ці ділянки приватизовані в один день — 16 травня, а документи на приватизацію надав відділ реєстрації Новокаховської міськради. Через місяць після цього Департамент будівництва та розвитку інфраструктури Херсонської ОДА оголошує тендер на реконструкцію покриття вулиці Берегової.

Варто зазначити, що реконструкцією вулиці Берегової займається скандальна компанія «Полтавабудцентр», власниками якої є брати Амирханяни. До речі, Амирханян Араик перебуває в розшуку за статтею ст. 125 ч. 1 Кримінального кодексу України (умисне нанесення легких тілесних ушкоджень). За даними аналітичного порталу YouControl, компанія Амирханянів виграла 45 тендерів на загальну суму понад 2 млрд грн. Натомість, установчий капітал «Полтавабудцентр» складає 0 гривень.

Тэги:

Власть
Деньги
Дороги
Земля
Коррупция
Приєднуйтеся до нас:
Telegram-канал «Херсонська Гривна»
Google News
Більше матеріалів