Про це в інтерв’ю виданню NV розповіла заступниця міністра оборони з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Катерина Черногоренко.
Вона зазначила, що Міноборони України налагодило взаємодію вже з вісьмома державними реєстрами, аби автоматично зберігати інформацію про військовозобов'язаних:
«Ми вважаємо, що в деяких кейсах відстрочка має надаватись автоматично, без походу до ТЦК, без збору папірців, наприклад, людям з інвалідністю чи батькам трьох дітей. Адже ці дані вже є у держави в тому чи іншому вигляді. Наприклад, родинні зв’язки, зв’язок між батьком, матір'ю і дітьми є в Державному реєстрі актів цивільного стану. І вже зараз у нас із цим реєстром є взаємодія».
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Невдовзі в застосунку «Резерв» з’явиться штрих-код: для чого він потрібен
Нову функцію щодо надання автоматичної відстрочки від армії планують випробувати вже влітку.
«У нас зараз достатньо щільне навантаження на команду. Ми запустили військово-обліковий документ. Зараз займаємося тим, що технічно підтримуємо всі ці кейси. Я думаю, що протягом літа ми вже зможемо випробувати цю взаємодію», – прокоментувала Черногоренко.
За її словами, у планах зробити «Резерв +» абсолютним цифровим аналогом ТЦК, і всі сервіси, які можна автоматизувати, не забирали час і ресурси громадян. Тож у планах – електронне бронювання, онлайн-рекрутинг, онлайн-навчання для військовозобов'язаних тощо. Все це для того, аби максимально усунути паперові документи і фізичну взаємодію людей із чиновниками.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Міноборони запустило чат-бот для військових та цивільних: з яких питань можна проконсультуватися
Нагадаємо, що 18 травня набрав чинності закон про мобілізацію, згідно з яким військовозобов'язані, призовники та резервісти від 18 до 60 років мають оновити свої облікові дані. Аби спростити процес для громадян Міноборони запустило застосунок «Резерв+». За даними Черногоренко, наразі застосунком скористалися 1 мільйон 700 тисяч українців.