На початку лютого «Гривна» відновила роботу гарячої телефонної лінії для зв’язку з жителями Херсонщини. Ми пропонуємо зателефонувати й розповісти про нагальні проблеми, поставити запитання, поділитися наболілим чи просто поспілкуватися.
Далі – декілька історій, які ми вислухали та за можливості надали відповідь чи скерували до тих, хто може допомогти.
Телефонуйте, земляки! Гаряча лінія «Гривни» працює кожного робочого дня з 9:00 до 16:00. У вихідні ми намагаємося трохи відпочити, тож працюватиме автовідповідач. Номер телефону: (073) 56-98-268.
Лариса Олександрівна з Херсона розповіла, що має претензії до «Херсонобленерго».
«Щоразу – одне й те саме: першого числа кожного місяця я дзвоню на міський номер енергетиків, щоб надати показники. Але потрібно витратити чи не пів дня, щоб на іншому кінці дроту хтось підняв слухавку. До того ж, доводиться платити з мобільного за з’єднання та очікування, адже телефон оператора енергетиків – міський. Іноді моя оплата зростає на 50-60 гривень – стільки доводиться витратити з рахунку мобільного, щоб надати показники лічильника. Користуватися особистим кабінетом я не можу: у мене немає ані комп’ютера, ані смартфона – звичайний старенький кнопковий телефон. Невже обленерго не може приймати показники по стільниковій мережі?» – обурюється жінка.
«Гривна» домовилася з херсонкою, що допоможе передати показники лічильника наступного місяця. Іноді прості кроки бувають рятівними.
Жителька Великої Олександрівки Лариса Вікторівна розповіла «Гривні» сумну історію.
Зі слів пенсіонерки, ще у квітні 2022 року під час евакуації з рідного села до Кривого Рогу їхнє із сином авто обстріляли російські окупанти. Жінка та її син дістали поранення. На щастя, їх швидко доправили до криворізької лікарні, де медики врятували їм життя. Проте поранення ще й досі дають про себе знати. Родина отримала від держави кошти за поранення, проте й жінка, і її син потребують реабілітаційного лікування. На це потрібні гроші, яких у родини немає.
«Можливо, є якісь додаткові програми з підтримки тих, хто отримав поранення?» – запитує пані Лариса.
«Гривна» шукає і спробує допомогти жінці.
Володимир Макарович з Херсона пожалівся на неможливість отримання безкоштовних ліків по профільному захворюванню.
«Майже два десятки років я проробив на силікатному заводі в Херсоні. Умови роботи на такому виробництві – складні та небезпечні. Отримав професійне захворювання – астму. Раніше для підтримки отримував безкоштовні ліки. Зараз не знаю, де такі видають. Звертався в Пенсійний фонд та управління соцзахисту, проте чіткої відповіді не отримав», – пожалівся Володимир Макарович.
«Гривна» отримала від Херсонської МВА відповідь на запитання пана Володимира та опублікувала на своєму сайті покроковий план дій, як отримати безкоштовні ліки.
Телефонували й ті, хто сьогодні дуже потребує соціальної підтримки та допомоги.
Пенсіонерка Галина Федорівна розповіла, що проживає разом зі 103-річною матір’ю та сином, який має інвалідність ІІ групи. Херсонка жаліється, що за два роки війни від держави чи благодійників жодного разу не отримала ніякої фінансової допомоги. Також жінка зазначила, що потребує соціальної допомоги, адже всі члени родини – із певними вадами здоров’я.
«Гривна» передала контакти родини до районної в місті Херсоні ради за місцем проживання.
Пенсіонер з інвалідністю Микола Іванович повідомив, що не має змоги самотужки оплатити рахунки за комунальні послуги. Чоловік – одинак, а знайомим не дуже довіряє. Запитав, до кого з цього приводу може звернутися. «Гривна» спробує допомогти.
За результатами гарячої лінії в кожному окремому випадку редакція «Гривни» надавала людям потрібні номери телефонів органів влади та соціальних служб, запитувала необхідну інформацію.
Нам приємно, що телефонували також люди зі словами подяки за можливість читати новини в газеті та дізнаватися щось нове, цікаве.
З повагою, ваша «Гривна»
Тэги: