Як діяти, якщо не встигли на потяг через повітряну тривогу: пояснення від «Укрзалізниці»
Ілюстративне фото

Як діяти, якщо не встигли на потяг через повітряну тривогу: пояснення від «Укрзалізниці»

Автор: Марина Поліщук 08 Февр. 2024 17:50

Якщо пасажир не встиг на свій потяг через те, що перебував в укритті під час повітряної тривоги, то він має право їхати наступними рейсами протягом доби. Куди звернутися за допомогою?

В пресслужбі «Укрзалізниці» пояснили, що таким пасажирам провідники повинні допомогти знайти вільні місця.

При цьому нагадали, що в той час, поки в Україні триває масштабна повітряна тривога, усі потяги продовжують свій рух. Посадка та висадка пасажирів здійснюється через підземні переходи за їхньої наявності. А очікувати на рейси люди мають обов'язково в укриттях.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: «На вокзал почали сходитися пасажири – і саме тоді росіяни влупили»: подробиці ворожого удару по залізничному вокзалу в Херсоні

«Нагадуємо пасажирам, які не встигли на потяги через тривалу повітряну тривогу по різних регіонах, що провідники та стюарди «Укрзалізниці» допустять вас на наступні рейси аналогічного напрямку протягом доби. Ми готові допомогти знайти вільні місця на таких рейсах», - зазначила пресслужба перевізника.

Щоб отримати допомогу, пасажирам необхідно зв'язатися з онлайн-підтримкою «Укрзалізниці» в окремому застосунку, у месенджерах (Viber, Telegram, Facebook, Apple Messages) або ж за телефоном 0-800-503-111.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Рада оборони області вирішила скоротити кількість вагонів, що прибуватимуть на херсонський залізничний вокзал

Тэги:

Приєднуйтеся до нас:
Telegram-канал «Херсонська Гривна»
Google News
Більше матеріалів