Міністр енергетики: жителі прифронтових територій сплачують за «комуналку» більше, ніж в інших регіонах

Міністр енергетики: жителі прифронтових територій сплачують за «комуналку» більше, ніж в інших регіонах

Автор: Марина Поліщук 14 Янв. 2024 17:15

У Міністерстві енергетики пояснили, чому поновлено практику відключення за несплату житлово-комунальних послуг. Нагадаємо, наприкінці грудня Кабмін скасував заборону на припинення житлово-комунальних послуг, нарахування штрафів та пені, а також на стягнення заборгованості населення за житлово-комунальні послуги.

У документі зазначається, що мораторій на відключення комунальних послуг продовжуватиме діяти лише на окупованих територіях і там, де тривають бойові дії. Мораторій на припинення житлово-комунальних послуг, нарахування та стягнення штрафів, пені та стягнення заборгованості для населення в разі несплати було введено на початку повномасштабного вторгнення РФ – 5 березня 2022 року.

Коментуючи скасування мораторію, міністр енергетики України Герман Галущенко наголосив, що, на жаль, борги за надані послуги зростають. При цьому жителі прифронтових регіонів сплачують за житлово-комунальні послуги більше, ніж жителі областей, віддалених від фронту.

«Є розуміння, якщо це прифронтова територія і там відбуваються бойові дії. Але мені важко зрозуміти, наприклад, зростання боргу по Чернівецькій області – це більше мільярда гривень. На жаль, деякі споживачі, як побутові, так і непобутові, почали використовувати цю заборону, просто щоб не платити. Це нечесно. Особливо, коли прифронтові платять більше, ніж області, які не дотичні безпосередньо до бойових дій. Я вважаю це як мінімум несправедливим», – підкреслив міністр в ефірі національного телемарафону «Єдині новини».

Очільник Міненерго додав, що від надходження коштів за спожиту електроенергію залежить якість і швидкість відновлення електропостачання після пошкоджень внаслідок обстрілів чи стихійних лих. Проте, за його словами, скасування заборони на відключення боржників не означає, що постачальники почнуть усіх відключати. 

Якщо споживач вважає нараховану йому суму за спожиту електроенергію несправедливою, він має право звернутися до обленерго для перегляду й перерахунку.

«У разі, якщо споживач і далі незадоволений, – у нас є НКРЕКП, куди він має право звернутися зі скаргою, і вони перевірять справедливість або несправедливість ситуації», – пояснив Герман Галущенко.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Кабмін ухвалив важливе рішення стосовно вартості електроенергії для населення 

Тэги:

Приєднуйтеся до нас:
Telegram-канал «Херсонська Гривна»
Google News
Більше матеріалів