Гаряча лінія «Гривни»: вислухаємо кожного та спробуємо допомогти

Гаряча лінія «Гривни»: вислухаємо кожного та спробуємо допомогти

Автор: Марина Поліщук 31 Мар. 2024 15:37

Нагадуємо жителям Херсонщини, що «Гривна» відновила гарячу телефонну лінію. Ми пропонуємо зателефонувати й розповісти про нагальні проблеми, поставити запитання, поділитися наболілим чи просто поспілкуватися.

Гаряча лінія «Гривни» працює кожного робочого дня з 9:00 до 16:00. У вихідні ми намагаємося трохи відпочити, тож працює автовідповідач. Номер телефону: (073) 56-98-268.

Ось декілька історій, які ми вислухали та надали відповідь чи скерували до тих, хто може допомогти.

Марина Іванівна з Херсона попросила допомогти розібратися, чи не заблокували пенсійні виплати її свекрусі, яка живе на окупованому лівобережжі Херсонщини.

«Я читала про необхідність пенсіонерам пройти ідентифікацію, щоб пенсію не заблокували. Чи стосується це людей в окупації, якщо вони не є ВПО? Все-таки вони більше 2 років в окупації, гроші не рухаються на рахунках – їх справді можуть заблокувати чи вже заблокували?» – з таким питанням звернулася в «Гривну» Марина Іванівна.

Ми адресували запитання херсонки разом з особистою інформацією щодо її свекрухи в Головне управління Пенсійного фонду України в Херсонській області та отримали відповідь. Подробиці  у матеріалі Чи продовжать отримувати українські пенсії жителі окупованої частини Херсонщини?

Лариса Олександрівна з Херсона розповіла, що має претензії до «Херсонобленерго».

«Щоразу – одне й те саме: першого числа кожного місяця я дзвоню на міський номер енергетиків, щоб надати показники. Але потрібно витратити чи не пів дня, щоб на іншому кінці дроту хтось підняв слухавку. До того ж, доводиться платити з мобільного за з’єднання та очікування, адже телефон оператора енергетиків – міський. Іноді моя оплата зростає на 50-60 гривень – стільки доводиться витратити з рахунку мобільного, щоб надати показники лічильника. Користуватися особистим кабінетом я не можу: у мене немає ані комп’ютера, ані смартфона – звичайний старенький кнопковий телефон. Невже обленерго не може приймати показники по стільниковій мережі?» – обурюється жінка.

«Гривна» домовилася з херсонкою, що допоможе передати показники лічильника наступного місяця. Іноді про­сті кроки бувають рятівними.

Володимир Макарович з Херсона пожалівся на неможливість отримання безкоштовних ліків по профільному захворюванню.

«Майже два десятки років я проробив на силікатному заводі в Херсоні. Умови роботи на такому виробництві – складні та небезпечні. Отримав професійне захворювання – астму. Раніше для під­тримки отримував безкоштов­ні ліки. Зараз не знаю, де такі видають. Звертався в Пенсій­ний фонд та управління соцзахисту, проте чіткої відповіді не отримав», – пожалівся чоловік.

«Гривна» отримала від Херсонської МВА відповідь на запитання пана Володимира та опублікувала на своєму сайті покроковий план дій, як отримати безкоштовні ліки.

За результатами гарячої лінії в кожному окремому випадку редакція «Гривни» надавала людям потрібні номери телефонів органів влади та соціальних служб, запитувала необхідну інформацію. Нам приємно, що телефонували також люди зі словами подяки за можливість читати новини в газеті та дізнаватися щось нове, цікаве.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Пів мільйона газет «Гривна» розповсюдили під обстрілами

Тэги:

Приєднуйтеся до нас:
Telegram-канал «Херсонська Гривна»
Google News
Більше матеріалів