Комунальне підприємство “Херсонкомунтранссервіс” не перестає дивувати херсонців. На цьому тижні на автобусах, що належать місту почали використовувати безготівковий метод оплати за проїзд. Також почав реалізовуватися пілотний проєкт “нічна маршрутка”. Проте, сам керівник комунального підприємства говорить, що це тільки початок й на цьому зупинятися вони не будуть. Які проблеми стоять перед комунальним перевізником та який напрямок розвитку - розповідав директор МКП “Херсонкомунтрассервіс” (“ХКТС”) Павло Ткаченко на прес-конференції.

“Будівлі, які належать підприємству, знаходяться у жахливому стані. Там не проводився ремонт з часів розпаду Радянського Союзу. В цехах, де працюють механіки, постійно протікає дах. Якщо дощ йде на вулиці, то все приміщення одразу промокає. Коли тобі постійно капає на голову, то ти не дуже думаєш про ремонт автобусу”, - говорить Ткаченко.

У жовтні минулого року рішенням сесії Херсонської міської ради на ремонт даху ангару “ХКТС” з міського бюджету виділено 180 тис. грн. Наразі за ці кошти було придбано будівельні матеріали. Ремонтні роботи планують розпочати ближче до весни, коли будуть сприятливі погодні умови.

Інша проблема комунального перевізника - мала кількість власних автобусів. Зараз на балансі “Херсонкомунтранссервісу” перебуває тільки 20 автобусів, що знаходяться в робочому стані: 15 нещодавно придбаних “Еталонів”, 4 “Богдани” та 1 “ХАС”. За словами директора “ХКТС”, цієї техніки зовсім недостатньо для обслуговування маршрутів.

“Маємо надію, що міська влада вирішить придбати нові автобуси для “ХКТС”. Адже ті, які ми вже маємо, задовольняють тільки 15% від транспортної потреби підприємства. Для того, аби більш-менш нормально працювати потрібно близько 40 автобусів великої місткості. Якщо місто не допоможе, то будемо думати як це зробити силами підприємства”, - додає Ткаченко.

Тепер перейдемо до більш позитивних новин. Зараз одна з головних задач для нещодавно призначеного керівника “ХКТС” - відійти від готівкового методу оплати за проїзд. Для цього вже навіть зроблено перший крок. 29-го січня на 17 автобусах комунального перевізника з’явилися стікери з QR-кодами, що дозволяють містянам розрахуватися за проїзд за допомогою телефону. Також планується, що вже через три тижні у маршрутках встановлять валідатори для розрахунку за проїзд банківськими картками.

“Я взагалі виступаю за те, щоб у всьому херсонському транспорті запровадили єдиний електронний квиток, аби повністю відійти від готівки, як це вже давно зробили в Європі. Таку систему мають запровадити не тільки у маршрутках, а й в тролейбусах. Тоді херсонці зможуть купувати одну картку-квиток й користуватися усім громадським транспортом”, - зазначив директор “ХКТС”.

Ще одна гарна новина - пілотний проєкт “нічна маршрутка” буде працювати й далі. Нагадаємо, що в рамках цього проєкту маршрутки №5 та 6, які належать комунальному підприємству “ХКТС”, курсують містом до опівночі. Надалі ж планується, що “нічними” будуть робити й інші маршрути. Наприклад, маршрут №3 “СПТУ-Острів” та №17 “Шуменський-Антонівка”.

“Взагалі всі маршрутки у Херсоні мають ходити до опівночі, але з якихось причин це чомусь не робиться. Тому ми вирішили зробити пілотний проєкт “нічна маршрутка”, аби привернути увагу херсонців, щоб вони користувалися транспортом у вечірній час. Влітку ми не будемо зупиняти цей проєкт, а навпаки будемо випускати на маршрут більше автобусів. Сподіваємося, що в тепло пору року містяни будуть активніше користуватися нічним громадським транспортом”, - зазначив Ткаченко.

Також керівництво “ХКТС” має намір реалізувати два амбітні плани: встановити у салонах маршруток камери відеоспостереження та датчики руху. За словами Ткаченко, наразі вони думають над тим, як встановити у салонах нових “Еталонів” дві камери відеофіксації: одну в салоні, а інша буде записувати дорогу. Датчики руху потрібні для того, аби комунальних перевізник міг порахувати пасажиропотік.

Тэги:

Транспорт
Херсон
Приєднуйтеся до нас:
Telegram-канал «Херсонська Гривна»
Google News
Більше матеріалів