Херсонщина - не лише аграрний, а й туристичний край. Щороку ми приймаємо значну кількість туристів, які бажають відпочити, оздоровитися та насолодитися красою нашого краю.

Ось, наприклад, за 2019 рік нашу область відвідали близько 4 мільйонів туристів, більшість з них - громадяни сусідніх країн. Дана цифра - гарний старт, який щорічно планується збільшувати.

Як збільшити кількість туристів

Розвиток туризму залежить від багатьох факторів. Це і стан доріг, і якість послуг, ставлення людей, курсування громадського транспорту тощо. Якщо всі вище перераховані фактори будуть покращені, то бажаючих відпочити саме у херсонському регіоні стане більше.

Крім цього, велике значення для розвитку туризму є промоція. Адже, як виявляється, навіть не всі кияни знають, де розташована Херсонська область, а про можливості гарного відпочинку - тим паче.

За словами президента регіональної туристичної організації "Туризм Херсона" Павла Білецького, декілька років тому вони провели у Києві опитування “Покажи на карті Херсон”. І тільки з сьомого разу перехожим вдалося відгадати місце розташування нашого міста. Це прикро, але вже потроху херсонці почали виправляти дану ситуацію. Було відзнято декілька відеороликів, один з яких, навіть, переміг на всеукраїнському конкурсі.

“Розумієте, туристична галузь вже випереджає хімічну та паливну. Це гарний спосіб покращити економіку країни, рівень життя громадян та стати найкращими серед інших. Європа щороку отримує шалені кошти від туристів, і ми також можемо. Проблемою є й те, що за роки незалежності представники держави не приділяли уваги туризму, не виділяли кошти на розвиток. Цьогоріч вдалося вибити значну суму з державного бюджету - 240 мільйонів гривень і витратимо її на популяризацію та розвиток туризму”,- зазначив президент Національної туристичної організації України Іван Ліптуга.

Меморандум - запорука розвитку

На словах представники влади та туристичного бізнесу вирішили не зупинятися. Вчора голова Херсонської ОДА, президент Національної туристичної організації України та президент регіональної туристичної організації "Туризм Херсона" підписали меморандум про співпрацю та партнерство.

Цей документ визначає основні вектори взаємодії в галузі туризму: маркетинг територій, впровадження міжнародних стандартів якості, розвиток людських ресурсів, освіта й професійна підготовка кадрів.

“Щойно документально затвердили підписами те, що три сторони об`єднуються, визначають напрямки і цілі для розвитку туризму нашої області. Цим меморандумом підтверджуємо, що допомагаємо один одному та маємо спільну мету”,- прокоментував подію очільник структурного підрозділу Микола Шаповал.

За словами президента Національної туристичної організації України Івана Ліпуги, з моменту створення організації практика підписання угод про партнерство набула системного характеру. За такими меморандумами співпрацюють з регіонами України задля створення якісного туристичного продукту.

До речі, сума туристичного збору за 2019 рік ще підраховується. Тож скоро дізнаємося, скільки коштів залишили відпочиваючі минулого року у бюджеті Херсонщини.

Тэги:

Деньги
Туризм
Херсон
Приєднуйтеся до нас:
Telegram-канал «Херсонська Гривна»
Google News
Більше матеріалів