Від сьогодні у маршрутних таксі комунального підприємства “Херсонкомунтранссервіс” (“ХКТС”) пасажири можуть розрахуватися за допомогою телефону. Про це розповів журналістам видання “Гривна” директор комунального підприємства Павло Ткаченко.

“Спеціальні наліпки з QR-кодом надійшли до нас вчора. Ми вже частково розклеїли їх, але наразі робота ще продовжується. У кожному автобусі десь по 5 штук. Це знаменна подія, адже вперше у херсонській маршрутці можна не передавати гроші, а сплатити за допомогою свого смартфону. Ми сподіваємося, що херсонці оцінять”,- каже Ткаченко.

Ці наліпки містять не лише код, а й інструкцію стосовно того, як можна за допомогою телефону, на який встановлено мобільний додаток “Privat24”, розрахуватися у херсонських маршрутках за проїзд.

Нагадаємо, що сьогодні вищезазначене підприємство обслуговує такі маршрути: 2, 3, 4, 5, 6, 10, 14, 17, 22, 24, 25, 28 і 55 (сезонний). Наліпки з кодом наклеюватимуться на 17 автобусів, які наразі знаходяться в роботі.

На цьому добрі новини не закінчуються. За три тижні у цих же маршрутках з`являться термінали безготівкового розрахунку. Тобто кожен пасажир зможе розрахуватися готівкою, за допомогою QR-коду або власної банківської картки, просто провівши її через апарат.

“Ми вже замовили термінали. Очікуємо, коли вони будуть придбані та надіслані нам з Дніпра. Потім їх потрібно підключити, перевірити, щоб все працювало. Десь тижні два-три і вже запустимо ще один спосіб оплати”,- каже представник “ПриватБанку” Віктор Ніжурін.

До речі, про встановлення в автобусах терміналів замислився і приватний перевізник “Корнет-Стиль”. Наразі представники “ПриватБанку” продовжують вести з ним перемовини.

“Перевізники начебто готові до нововведень, але побоюються, що херсонці не сплачуватимуть за проїзд. Простіше кажучи, мухлюватимуть. А це тягне за собою додаткові збитки. Тому вони ще вагаються. Сподіваємося, що пасажири будуть порядні і справно сплачуватимуть за проїзд”,- додав Ніжурин.

Скільки КП витратило на наліпки та термінали

Також журналісти інтернет-видання “Гривна” поцікавилися, скільки комунальне підприємство витратило коштів на нововведення і чи відобразиться це на вартості проїзду.

За словами директора КП Павла Ткаченко, усі затрати на друк наліпок та закупівлю терміналів на себе взяв “ПриватБанк”. Вже за кожну проведену оплату банк отримувати 2%, з 6 грн це становить 13 копійок.

Проте на вартість проїзду це ніяким чином не вплине. Все залишається по-старому: вдень - 6 гривень, вечірній час (з 22:00 до 24:00) - 8 гривень.

“На тариф 6 гривень встановлений таймер. Тобто вже о 22:00 програма автоматично зніматиме з пасажирів 8 гривень. Наразі також вирішуємо питання стосовно школярів, які мають сплачувати за проїзд половину вартості”,- розповідає представник “ПриватБанку”.

Сподіваємося, що до кінця 2020 року терміналами чи наліпками з QR-кодами буде обладнано більше маршрутів.

Тэги:

Важно
Транспорт
Херсон
Приєднуйтеся до нас:
Telegram-канал «Херсонська Гривна»
Google News
Більше матеріалів