Нові туристичні маршрути й покращення вже існуючих, запровадження медичного туризму та ще багато змін, які будуть реалізовуватися у нашій області лише із однією метою – покращити її туристичний потенціал. Про нововведення, які зроблять Херсонщину дійсно туристичною, читайте у матеріалі журналістів сайту «Гривна».

В першу чергу, Херсонська область славиться тим, що вона має неабиякий туристичний потенціал. Проте, із сумом доводиться констатувати, що на сьогоднішній час він не розкритий зовсім. На це впливає ряд факторів: від жахливої туристичної інфраструктури до відсутності реклами про туризм у нашій області.

Протягом наступних років цю ситуацію планують змінити. Так, голова Херсонської облдержадміністрації Юрій Гусєв підписав розпорядження «Про заходи щодо практичної реалізації у Херсонській області програми діяльності Уряду».

«Туризм – важлива складова діджиталізації області, тож працюватимемо над розбудовою курортних зон Херсонщини для задоволення потреб туристів та покращення власного іміджу», - зазначає Гусєв.

Загалом ця програма розрахована на 2020-2025 роки. Проаналізувавши завдання для департаменту туризму Херсонської ОДА хочемо розповісти вам про те, як будуть піднімати туристичний потенціал нашої області протягом найближчих 5 років.

Розвиток туристичної інфраструктури

Перше, що бачать туристи, коли відвідують Херсонську область – жахливий стан туристичної інфраструктури. Тому через це більшість гостей області не хочуть приїздити сюди знову.

Згідно із програмою Херсонської ОДА, на об’єктах, які користуються популярністю у туристів, будуть встановлені зони для відпочинку. Разом із цим будуть створюватися нові арт-майданчики, позначки туристичних маршрутів, парки, музеї живої історії, велодоріжки. Одна із цікавинок, яку планують запровадити – оснащення популярних туристичних місць веб-камерами із можливістю транслювати відео в форматі онлайн.

Офіційний бренд туристичної Херсонщини

На даний час немає офіційного туристичного бренду та айдентики Херсонської області. Його використання має забезпечити ефективну ідентифікацію, промоцію та продаж регіонального туристичного продукту Херсонщини. Зазначимо, що туристичні бренди мають лише: Херсон, Арабатська Стрілка, Скадовськ, Нова Каховка.

Так виглядає офіційний бренд Нової Каховки

Програма заходів для туриста

Для туристів, які хочуть провести свою відпустку саме на Херсонщині, але не знають куди піти й на що подивитися, поступово буде формуватися програма перебування, яка включить у себе відвідання популярних туристичних маршрутів.

Для цього будуть розроблятися й нові туристичні маршрути за такими напрямками: сільський або зелений, пізнавальний, історико-культурний, подієвий, водний, спортивний та екологічний.

Розвиток медичного туризму

Місця, які мають ціні туристичні маршрути із лікувальними властивостями (мінеральні води, лікувальні грязі, соляні озера та інші), також стануть цінним продуктом. Для початку на цих місцях буде проведене експертна оцінка від МОЗ. Тому туристи будуть розглядати Херсонщину не лише, як місце для відпочинку, а й оздоровлення.

Лікувальний гейзер у Залізному Порту

Як все це змінить туризм на Херсонщині

Всі вищевказані дії мають підняти рівень відвідування туристами Херсонщини до 4,5 млн осіб. Зазначимо, що це не остаточна цифра, оскільки кожного року її планують збільшувати на 10%. Для порівняння додамо, що у 2019 році нашу області відвідало 4 млн туристів.

В слід за збільшенням кількості туристів має зрости й туристичний збір. За прогнозами чиновників, ця цифра зросте з 4, 5 млн грн, які вдалося зібрати у цьому році, до 5 млн грн. Цей показник має зростати кожного року на 10%.

Також збільшення кількості туристів позитивно вплине на надходження фінансів до бюджетів всіх рівнів. Таким чином туристи мають принести на Херсонщину 35 млн грн. Надалі прогнозується, що ця цифра буде зростати на 15% щороку.

Тэги:

Власть
Туризм
Херсонщина
Приєднуйтеся до нас:
Telegram-канал «Херсонська Гривна»
Google News
Більше матеріалів