У Херсоні відділ реєстрації місця проживання фізичних осіб був для херсонців справжнім «головним болем». Раніше, аби отримати необхідний документ, містяни були вимушені по декілька місяців стояти у електронній черзі, а потім цілий день у «живій» черзі в самому відділі. Першим кроком для поліпшення роботи відділу реєстрації стало запровадження порталу державних послуг «iGov», який запрацював у вересні минулого року. Після цього відділ реєстрації розпочали переводити на сучасне програмне забезпечення «Smart-послуги».

Згідно з розпорядженням міського голови, херсонський відділ реєстрації місця проживання фізичних осіб має припинити користуватися застарілою автоматизованою системою «Реєстр територіальних громад» вже відсьогодні. За роз’ясненнями стосовно роботи нового програмного забезпечення ми звернулися до відділу реєстрації, але крім нескінченних телефонних гудків у відповідь ми так нічого й не почули. Тож, спробуємо пояснити що таке «Smart-послуги» з відкритих джерел.

За інформацією порталу публічних закупівель «Prozorro», за новий пакет програмного забезпечення для херсонського відділу реєстрацію міський бюджет заплатив 170 тис. грн. Придбали ж ліцензію на «Smart-послуги» у компанії з Рівного – ТОВ «Реноме-смарт».

Наразі у відділі реєстрації можна отримати шість адміністративних послуг: реєстрація місця проживання та зняття з реєстрації, реєстрація місця проживання й зняття з реєстрації дитини до 14 років, зняття з місця реєстрації особи у зв’язку зі смертю. Також можна отримати довідку про місце проживання, що необхідна для отримання ID-картки. Новий пакет програмного забезпечення дасть змогу оформлювати ID-картки та закордонний паспорт безпосередньо у відділі реєстрації.

«Smart-послуги» - програмний комплекс для організації процесів надання адмінпослуг. Завдяки цьому програмному рішенню у тих, хто надає адміністративні послуги з'являється можливість видавати закордонні паспорти та ID-картки прямо на місці», - йдеться на офіційному сайті «Реноме-смарт».

Також програмне забезпечення «Smart-послуги» може саме конструювати етап виконання окремого виду адміністративної послуги та автоматично розподіляти виконавців цих етапів. Кажучи простими словами: тепер не доведеться бігати по кабінетах чиновників аби дізнатися час та місце прийому. Програма сама надішле вам на телефон SMS-повідомлення з цією інформацією.

Та чи справді херсонцям більше не буде потрібно вистоювати черги і витрачати кучу часу на оформлення документів вже у цьому році - поки напевно сказати важко.

Тэги:

Власть
Деньги
Херсон
Приєднуйтеся до нас:
Telegram-канал «Херсонська Гривна»
Google News
Більше матеріалів