Робота громадського транспорту негативно впливає на кількість відвідувачів Херсонського театру ім. Куліша

Автор: Дарья Мельник 01 Октября 2019 15:55

Гучні оплески, вогник в очах та неймовірне щастя – зовсім скоро очікуватимуться у Херсонському обласному академічному музично-драматичному театрі імені Куліша. Адже 5-6 жовтня відбудеться наймасштабніша подія – відкриття 84-го театрального сезону.

Актори та дирекція культурного осередку активно готується, поводить репетиції, декорації, костюми, аби вразити глядачів на усі 100%. Сьогодні під час конференції директор театру Александр Книга розповів не тільки про підготовку й очікування, а й про нагальні проблеми, одною з яких є взаємозв‘язки з Управлінням транспорту та безпосередньо роботою маршрутних таксі.

«Театр – це добре! І багато людей дотримуються такої ж думки. Проте добиратися додому після вечірніх вистав дуже складно. І швидка робота працівників, які допускаються при цьому якихось помилок, також пов'язана саме з транспортом. Працівники служби розуміють, що їм потрібно випустити глядачів, а ще й самому доїхати додому. А зважаючи на те, що транспорт у вечірній час ходить не дуже добре, він намагається зробити це швидко. Тому якісь дві хвилини можуть зіграти не на його користь і він залишиться до ранку чекати маршрутку»,- зазначив Книга.

Також було згадано і про «Світлове табло», яке дало б змогу злагоджено співпрацювати театру і перевізниками. Тоді б і відвідувачів вечірніх вистав, заходів було набагато краще.

Як раніше повідомляв сайт «Гривна», перед початком запуску табло було виокремлено п'ять районів міста, куди важче від усього добиратися. Перед тим, як зайняти місце у залі, глядач повинен підійти до стенда та обрати район, у якому він проживає, або найближче до його домівки. Далі після повної укомплектації глядачів комп'ютер підраховував би кількість мешканців для кожного району.

Дана інформація передається до адміністратора театру, який власне телефонує диспетчеру і замовляє кількість маршруток для перевезення. Звичайно транспорт курсуватиме у тому напрямку, де мешкає більша частина присутніх. Цей проект був представлений міському голові та в управлінні транспорту. У держструктурах довелося чути відмови, просили прийти пізніше і тому подібне. На розробку та реалізацію проекту витрачено близько 30 тисяч гривень та запустити його у роботу вдалося лише декілька разів.

Відомо, що було проведено опитування серед людей і всі позитивно реагували на впровадження цього проекту. Також містяни запевняли, що готові сплачувати більше, аби маршрутки працювали.

Нагадаємо, що найгостріше питання з роботою громадського транспорту вирішувалося напередодні XXI Міжнародний театральний фестиваль «Мельпомена Таврії», саме тоді керівництво міста відмовила у допомозі.

Тэги:

Приєднуйтеся до нас:
Telegram-канал «Херсонська Гривна»
Google News
Більше матеріалів