Побори у школах: Херсонське управління освіти відповідає відписками

Автор: Аркадій Ліснічук 07 Октября 2019 12:15

У Херсонській облдержадміністрації прозвітували про перший місяць роботи «гарячої лінії» по поборах у закладах освіти. Так, за вересень було отримано 110 звернень від батьків. Із загальної кількості лише 58 звернень – реальні скарги про вимагання коштів. Про це в ході проведення селекторної наради повідомила заступниця голови ХОДА Світлана Чепіга.

«58 звернень – скарги про вимагання коштів, із них 7 – колективні скарги. Більше половини із них були розглянуті. Також була проведена робота із дирекцією. Інша половина – це просто ганебні відписки, яких найбільше у Херсоні. Трапляються випадки, що управління освіти Херсонської міськради дає скаргу на розгляд заяву директору на якого власне й скаржаться батьки», - говорить Чепіга.

Також вона додала, що вже є приклади, коли інформація про побори у навчальних закладах, яку надали батьки, була передана до правоохоронних органів.

Серед запитань, які надходили на «гарячу лінію», 52 були просто інформаційного характеру. Наприклад, батьки запитували, чи потрібно взагалі здавати гроші у фонд школи, як керівництво навчального закладу має звітувати про використані фінанси та інші питання, які стосуються фінансування шкіл.

«Ми проаналізували найпопулярніші звернення й вирішили, що на цьому тижні буде оприлюднено порадник для батьків. Спочатку ми опублікуємо його на сайті ОДА та на сторінці у «Фейсбук». Вже потім ми вивісимо його на інформаційних дошках у школах області», - зазначає Чепіга.

Тэги:

Приєднуйтеся до нас:
Telegram-канал «Херсонська Гривна»
Google News
Більше матеріалів