Ви придбали неякісний товар, запліснявілі продукти харчування або вам зіпсували зачіску у модному салоні? Не скаржіться своїм знайомим, не пишіть злосні пости у соціальних мережах, а одразу дійте за правилами.

Якщо ви ще гадаєте, що звернувшись із заявою до відповідних органів, відстояти власні права і отримати компенсацію неможливо - помиляєтеся.

Лише за минулий 2019 рік працівникам Головного управління Держспоживслужби у Херсонській області вдалося стягнути з недобросовісних підприємців 264 тисячі 159 гривень, з них 256 тисяч гривень за непродовольчі товари та продукти харчування, а 7998 гривень за отримані послуги.

Неодноразово заступник начальника управління захисту споживачів Олександр Мандра наголошував, що під час придбання продукції необхідно звертати увагу на маркування, упаковку, умови зберігання та подібні деталі. Якщо ж через неуважність неякісний продукт все ж таки потрапив до вас у кошик, не потрібно панікувати, а просто дотримуйтесь вказаної інструкції.

Перше: намагайтеся знайти чек. Адже він зможе підтвердити покупку у тому чи іншому супермаркеті.

Друге: візьміть товар разом з чеком та йдіть до магазину, де здійснили покупку. Повідомте про неякісний товар та попросіть повернути кошти. Якщо ж адміністрація магазину вибачиться та поверне вам кошти або змінить на нормальний товар - добре.

Проте часто бувають випадки, коли споживачам відмовляються у повернені коштів або обміну товару. У такому випадку варто звертатися до ГУ Держспоживслужби у Херсонській області (вул. Перекопська, 17).

Напишіть вдома заяву та прихопіть із собою чек, який засвідчує про придбання товару. У заяві також вкажіть, що вже зверталися до магазину та результати цього звернення.

Після того, як споживач приніс написану заяву, працівники управління ознайомлюються з нею та моніторять у базі даних, чи надходили скарги на даний магазин протягом поточного року. Якщо скарги на даний магазин надходять доволі-таки часто, то представники ГУ Держспоживслужби вводять певні обмеження.

Увага! Скарга від споживача є підставою для проведення позапланової перевірки. Тому після збору необхідної інформації працівники ГУ Держспоживслужби відправляються на перевірку.

Нагадаємо, що за 2019 рік підприємці отримали санкцій за продаж неякісних товарів на суму 283 048 гривен.

Тэги:

Важно
Деньги
Херсон
Приєднуйтеся до нас:
Telegram-канал «Херсонська Гривна»
Google News
Більше матеріалів