У Рівному херсонський біль використали у рекламі

У Рівному херсонський біль використали у рекламі

Автор: Євген Веселов 15 Октября 2023 08:00

У тому, що рекламні оголошення мають привертати увагу та викликати емоції, сумніву немає. Але інколи креатив настільки зашкалює, що приносить біль людям.

Так сталося у Рівному, де місцевий університет використав тему підриву Каховської ГЕС для того, щоб залучити абітурієнтів

“Батьківська хата, дача - це все тепер у спогадах, - написав читач “Гривни” Олександр у приватному повідомленні. - Ми, як і багато жителів Херсонщини, втратитили все це після затоплення через теракт на Каховській ГЕС. Думаю, в Херсоні немає жодної родини, яку б не торкнулася ця біда… Я вже декілька місяців у Рівному, якось влаштувалися родиною, працюємо, гуляємо спокійними вулицями, адже у Херсоні це неможливо зараз, місто постійно атакують з лівого берега росіяни… І аж раптом під час однієї з прогулок побачив таку рекламу Національного університету водного господарства та природокористування. Одразу впізнав знайому локацію на банері, на жаль, її вже немає, але текст… Мені було боляче через те, що нашу біду використовують у рекламних цілях. Можливо, я не правий, або занадто емоційно все сприймаю, але з іншого боку, іншої реакції, напевно, й не може бути”.

Напевно, нам всім потрібен час, щоб навчитися не знецінювати почуття один одного. Херсонцям - спокійніше сприймати те, що люди в інших містах не надто орієнтуються у тому, що у нас насправді відбувається. У всіх власні проблеми і свій біль. Суспільству в цілому - бути більш толерантним, адже вимушеними переселенцями та безхатьками стали мільйони. І не з власної волі, а, зокрема, й через те, що чиєсь житло затоплене чи знищене росіянами.  

Тэги:

Приєднуйтеся до нас:
Telegram-канал «Херсонська Гривна»
Google News
Більше матеріалів