У Херсоні з безпекою пішоходів не складається

Якщо орієнтуватися на цей дорожній знак на перехресті вулиць 295-ї Херсонської стрілецької дивізії та Українська (див. фото), то це зона переходу проїжджої частини, стоячи на голові

Та навряд хтось готовий до такого екстріму. Це, звісно, жарт, проте перестає бути смішно, коли згадуєш, що в Херсоні мало не щодня стаються ДТП, нерідко навіть зі смертельними наслідками. І цей знак пішохідного переходу (як і будь-який інший), який чомусь «утомився», впав і став догори дриґом, дуже потрібний: його мета – попереджати водіїв. Але він чомусь не на своєму місці.

На жаль, подібних ситуацій, коли знаки дорожнього руху лежать або закриті листям і гілками, в обласному центрі вистачає. Всі ці болючі точки виявляють зокрема й співробітники відділу безпеки дорожнього руху (БДР) під час обстежень територій. Подібна комісія працювала й наприкінці жовтня цього року, про що «Гривні» 22 жовтня розповіли в прес-службі патрульної поліції Херсонщини. Після виявлення порушень правоохоронці виносять вимогу до адміністрацій тих населених пунктів, на території яких були виявлені порушення. Якщо органи влади протягом місяця не усувають проблему, правоохоронці складуть адмінпротокол.

Повідомити про такі проблемні місця на дорозі можна, зателефонувавши на номер 102 або через соцмережу «Телеграм» у групі «Безпечна Херсонщина», пояснили в прес-службі патрульної поліції області. На 102 людину спрямовують у відповідну службу, яка займається цим питанням.

До речі, на останній сесії Херсонська міськрада ухвалила проект, який стосується облаштування пішохідних переходів. Його назва звучить так: «Про покращення безпеки дорожнього руху поблизу закладів освіти, парків і скверів шляхом облаштування пішохідних переходів в одному рівні з тротуарами», повідомили в прес-службі міськради.

Згідно з цим рішенням, міське управління транспорту має вжити заходи з облаштування існуючих пішохідних переходів на ділянках доріг поблизу навчальних закладів, парків і скверів. У цих місцях зроблять таку конструкцію, яка фізично примушуватиме водіїв пригальмовувати й пропускати перехожих, оскільки пішохідний перехід на всю свою ширину матиме підйом покатного похилу в 15–20 градусів від місця стику з дорогою до його найвищої точки. Тобто пішохідні переходи будуть за висотою на одному рівні з тротуарами.

Роботи виконуватимуться зі застосуванням тротуарної бруківки, яку не треба систематично фарбувати та яку можна перекладати у випадку ремонтних робіт на дорозі. Подібного в Херсоні помічено не було, проте для звернення уваги водіїв до пішохідних переходів по місту встановлювали бетонні фігури школярів, яким частенько невідомі громадяни відбивали голови та інші частини.

Подібні бетонні або пластикові хлопчики є не тільки в Херсоні, а й у багатьох інших містах. Однак існує думка, що ці манекени посилюють уважність водіїв короткостроково. Спочатку автолюбителі дійсно зменшують швидкість перед пішохідними переходами, поруч із якими бачать силует, але згодом звикають до цих ляльок і ш ви дк іс т ь не зб а вля ю ть . У цьому плані «підняті» пішохідні переходи справді будуть більш дієві.

  • Пов'язані записи

    Сертифікат єВідновлення можна використати як перший внесок за іпотекою єОселя: умови

    Сертифікат єВідновлення можна використати як перший внесок за іпотекою єОселя. Це шанс для тисяч родин, які втратили житло через війну, швидше отримати власну оселю. Як це працює та хто може…

    Подробиці
    «Я Любимівка»: у селі на Бериславщині з’явився новий символ стійкості

    У селі Любимівка Нововоронцовської громади встановили новий артоб’єкт «Я Любимівка». Історія його створення пов’язана зі Всесвітнім економічним форумом у Давосі. Яким чином – розповідаємо. Ця яскрава інсталяція прикрашає сьогодні парк…

    Подробиці