«Ощадбанк» змінив алгоритм підтвердження: SМS тепер приходить на VIBER

Працівники бюджетної сфери, пенсіонери, отримувачі соціальних допомог від держави з 30 травня, коли в окупованій Херсонщині не стало мобільного зв’язку українських операторів, фактично втратили можливість користуватися своїми банківськими картками, бо авторизація та підтвердження операцій у багатьох українських банках була налаштована через дзвінок або СМС. Нема зв’язку – нема грошей. Які до того ж практично неможливо зняти у банкоматі . На Херсонщині припинили роботу усі банківські установи, крім Приватбанку.

Першим на проблеми жителів окупованих територій відреагував Приватбанк, спростивши систему підтвердження. Майже через три тижні після зникнення зв’язку про введення нової системи підтвердження дій на картковому рахунку сповістив й Ощадбанк. Інші банки досі не внесли корективи, які життєве необхідні жителям окупованих територій України.

Як повідомив у своєму телеграм-каналі голова ХОВА Геннадій Лагута, Ощадбанк таки змінив систему налаштування безпеки.

Що рекомендує робити Ощадбанк

АТ «Ощадбанк» для забезпечення клієнтам доступу до фінансових послуг, які перебувають на тимчасово окупованих територіях Донецької, Луганської та Херсонської областей, реалізував можливість доступу до нового мобільного застосунку «Мобільний Ощад». Оскільки на окупованих територіях є проблеми з мобільним зв’язком українських операторів, тому було здійснено налаштування відправки СМС-повідомлень з одноразовим паролем для підтвердження входу або реєстрації/відновлення доступу виключно до застосунку «Мобільний Ощад» в мессенджер Viber.

Зазначимо, що для зміни каналу доставки СМС-повідомлення з одноразовим паролем для підтвердження входу або реєстрації/відновлення доступу через застосунок «Мобільний Ощад» на канал Viber, Вам потрібно звернутись до контакт-центру АТ «Ощадбанк» з будь-якого номеру телефону або здійснити дзвінок до контакт-центру з офіційного сайту Банку. При цьому, звертаємо Вашу увагу, що СМС-повідомлення в додаток Viber буде відправлятись на фінансовий номер телефону. Зауважимо, що відправка паролів в мессенджер Viber для підтвердження входу або реєстрації/відновлення доступу через застосунок «Мобільний Ощад» буде здійснюватися протягом 24 годин з моменту активації через оператора контакт-центру.

Щоб здійснити дзвінок з сайту, Вам необхідно перейшовши за посиланням: https://www.oschadbank.ua/ , в правому нижньому куті натиснути на значок «Підтримка онлайн», далі натиснути на «Дзвінок». Якщо у Вас на момент дзвінка є проблеми з мобільною мережею і Ви не зможете отримати одноразовий пароль для авторизації з фінансового номеру телефону, то Вам необхідно натиснути «Продовжити без авторизації» для здійснення дзвінка до контакт-центру Банку. При дзвінку до контакт-центру Вам потрібно буде назвати оператору повний номер Вашої платіжної картки та пройти ідентифікацію.

Для здійснення входу або реєстрації/відновлення доступу в застосунку «Мобільний Ощад» Вам потрібно обрати пункт «Увійти чи зареєструватися» та слідкувати підказкам системи. Вхід до системи Ви можете здійснити по своєму логіну та паролю, який раніше створили при реєстрації в «Ощад 24/7» або за умови проведення реєстрації, Вам необхідно створити надійний логін та пароль. Логін може містити латинські літери, цифри та спеціальні символи (_.!@#%?-). Пароль має складатись мінімум із 6 символів, містити хоча б одну цифру, одну рядкову та одну велику літеру латинську літеру. Використання спеціальних символів неможливе. Після здійснення входу до системи, Вам буде запропоновано для зручності налаштувати вхід в систему за допомогою коду доступу (складається з 4 цифр) або налаштувати вхід за відбитком пальцю/Face ID. Додатково зазначимо, що для здійснення підтвердження операцій в додатку Вам не потрібно очікувати на СМС-повідомлення, а достатньо вказати код доступу або підтвердити операцію відбитком пальцю/Face ID.

Завантажити застосунок «Мобільний Ощад» Ви можете за допомогою «AppStore» або «Play Market» просто перейшовши за посиланням.

Що робити людям, в яких нема смартфонів?

Наче гарна ініціатива Ощадбанку, на жаль, ніяк не спрощує життя власників кнопкових телефонів. Якщо нема смартфону, ноутбуку або стаціонарного комп’ютеру з доступом до українського інтернету, то змінити налаштування неможливо. Проблема для них аж ніяк не вирішена.

«Я правда не знаю, що сказати, коли після повідомлень, що Ощадбанк перевів смс повідомлення на вайбер (це добре в умовах, коли відключений український мобільний зв’язок на Херсонщині) до мене підходять старенькі, протягують свої кнопочні телефони і просять допомогти щось зробити, щоб нещасні копійки обналити. А я нічого не можу зробити і з блатним смартом, бо ж зв'язку немає, - ділиться пані Ірина та додає: - Згадую ідею, що кожен пенсіонер має отримати смартфон, і думаю, що вона була насправді непогана. Звісно, не всі б його осилили, але нове покоління пенсіонерів - то вже інколи досить круті користувачі. І старшим допомагали б соціальні працівники, які, до речі, зараз продовжують допомагати людям в окупації».

А ось ситуація, свідком якої стала інша херсонка (мовою авторки):

«Власна історія: житлоселище, в ломбарді обнал 8%. зайшла, там старенька років 80, з такою ж проблемою... "Міняла" майже плакав... Він казав - я вам обміняю без відсотків, але я не можу!!! Дала трохи грошей, ще двоє поряд зробили те саме».

Як варіант виходу з ситуації – звернутись до людей, в яких є сучасні гаджети та яким довіряєте. Їм доведеться добре попрацювати. Оскільки провернути старенькій людині всю операцію з підтвердження ідентифікації самостійно навряд вдасться.

Отже проблеми на тимчасово окупованій Херсонщині зростають день від дня. Дії окупантів призводять до повного зубожіння людей похилого віку та відчаю працездатних, в яких зараз просто нема роботи. У місті процвітає лише торгівля з рук, а в області взагалі – натуральний обмін.

Приєднуйтеся до нас:
Telegram-канал «Херсонська Гривна»
Google News
Більше матеріалів