Новації від Нової пошти у Херсоні: чим незадоволені містяни?

Новації від Нової пошти у Херсоні: чим незадоволені містяни?

Автор: Ян Ярчук 15 Апр. 2024 15:30

У фейсбуці херсонці бурхливо обговорюють новину від Нової пошти: там вирішили закривати відділення під час повітряної тривоги. Чому це так обурило херсонців і як таке рішення прокоментували у Новій пошті?

Допис з фотографією оголошення про те, що під час тривоги відділення зачинятимуть опублікувала жителька Херсона Ольга Цілинко.

“Херсонці, тут нам новина: Нова пошта зачиняється на Повітряну тривогу. Хтось придумав що ПТ для Херсона дієва та може херсонців від чогось вберегти...”, – підписала публікацію херсонка.

Миттєво, за лічені хвилини, під дописом почали з’являтися все нові й нові коментарі від херсонців, які висловлюють своє обурення та незадоволенням таким рішенням.

Вони аргументують це тим, що у Херсоні тривоги лунають цілодобово, а обстріли відбуваються й без оголошення тривоги.

Так, журналістка Євгенія Вірлич звернулася у коментарях до Нової пошти:

Те, що ви зачиняєтесь на тривогу в Херсоні, означає, що ви взагалі зачиняєтесь, бо тривога тут лунає чи не цілодобово”.

І подібних коментарів під постом – більшість. За словами херсонців, результатом такого рішення стануть лише величезні черги, що лише посилить небезпеку. Дехто з місцевих жителів говорить, що у такому разі потрібно відкривати відділення у цокольних приміщеннях, або ж поряд з укриттями.

За даними додатку “Тривога”, впродовж дня у Херсоні у середньому лунає 3-4 тривоги, інколи 1-2, тривалість їх також різна: від декількох хвилин до годин. Наприклад, 13 квітня протягом робочого дня у місті пролунало 4 тривоги.

У Новій Пошті з відповіддю не забарилися й таку новацію пояснили тим, що компанія ставить на перше місце безпеку клієнтів та працівників.

“Ми розуміємо, що це може створювати труднощі для наших клієнтів, але ми відповідаємо за життя та безпеку людей і не можемо наражати їх на небезпеку.

Також зауважимо, що ми завжди працюємо відповідно до закону та етичних стандартів. Будь-які рішення, що приймаються, мають за мету лише забезпечення безпеки та зручності для всіх наших клієнтів.

Щодо ситуації з повітряними тривогами в Херсоні, то ми ретельно слідкуємо за обставинами та діємо відповідно до рекомендацій місцевих органів та експертів з безпеки”, – прокоментували у Новій Пошті.

Фото ілюстративне, з сайту Vector

Тэги:

Приєднуйтеся до нас:
Telegram-канал «Херсонська Гривна»
Google News
Більше матеріалів