Херсонській художній музей продовжує ідентифікувати викрадені твори мистецтва
Передчуваючи визволення Херсона, російська окупаційна «влада» видала «наказ», в якому визначила порядок «евакуації музеїв» до музеїв, розташованих на території анексованого Кримського півострова.
Зокрема, протягом 4 днів – з 30 жовтня по 3 листопада 2022 року - окупанти вивозили вантажівками експонати Херсонського обласного художнього музею ім. О. Шовкуненко. Керувала грабунком псевдо-директорка Наталя Десятова, яку херсонці можуть знати як співачку з кафе «Театральне».
Керівництво Херсонського обласного художнього музею імені О. Шовкуненко відслідковує цю ситуацію. Музею вже вдалося впізнати деякі викрадені твори мистецтва, які опинилися у Центральному музеї Тавриди у Сімферополі.
Днями працівники музею на своїй сторінці у соціальній мережі розповіли, що ідентифікація викраденого триває:
«На світлині з Центрального музею Тавриди, куди перевозили вкрадені окупантами твори мистецтва з Херсонщини, вдалось розпізнати ще три картини з Херсонського художнього музею.

Іларіон Прянішніков. Біля тихої пристані. Полотно, олія.

Іларіон Прянішніков (1840-1894) працював у «малому жанрі» і був одним із засновників Товариства пересувних художніх виставок. Спостережливий художник у своїх творах поєднував сатиру і драму з побутописанням, додаючи зображенню жвавість і точність психологічних характеристик.
Олександр Русаков. Ліс біля озера. 1950-51. Папір, темпера.
.jpg)
Один із провідних майстрів ленінградської пейзажної школи Олександр Русаков (1898-1952) у ранній період перебував під впливом французької школи живопису, створив безліч модерністських полотен. У пізній період творчості, до якого і належить викрадена робота, звернувся до темпери, досягнувши виняткової ясності та точності образотворчої мови.
Віктор Балаш. Сценографія до вистави «Останні» О.М. Горького. 1987. Дерево, тканина, метал, мішана техніка.
