«Херсонелектротранс» разом із Ігоремо Житченком зареєстрували за російським законодавством
«Кавун.City» продовжує розповідати вам про можливих колаборантів, а також тих, хто вже має підозри від правоохоронців. На черзі — депутат Херсонської міської ради від ОПЗЖ Ігор Житченко, який очолював МКП «Херсонелектротранс».
![](https://grivna.ua/articles/hersonelektrotrans-razom-iz-igoremo-zhitchenkom-zareestruvali-za-rosiyskim-zakonodavstvom/img/n7u64ztsfomevxrk8rkr.jpg)
За даними системи YouControl наразі керівником КП «Херсонелектротранс» залишається Ігор Житченко, але призначений підписант, який тимчасово має право першого підпису — Андрій Швець.
![](https://grivna.ua/articles/hersonelektrotrans-razom-iz-igoremo-zhitchenkom-zareestruvali-za-rosiyskim-zakonodavstvom/img/o_1gmq0uldi1rur17rte861e31159q1r.png)
Де сам Ігор Житченко, в Херсонській міській військовій адміністрації (начальниця — Галина Лугова) не повідомили. 2 грудня 2022 року в телеграм-каналі, який раніше належав Херсонській міській раді, повідомили, що наразі рада працює над тим, «аби призначити виконуючого обов'язки директора підприємства, аби працівникам нараховувались кошти». Тобто певний час працівникам зарплата, яка у повному обсязі виплачується з бюджету міста Херсон, не виплачувалась.
3 січня 2023 року КП «Херсонелектротранс» обстріляли росіяни. За словами Галини Лугової, загалом на підприємстві перебувало 20 тролейбусів, у всіх вибуховою хвилею вибило вікна. Окрім того, зафіксоване влучання в адмінбудівлю підприємства. Без постраждалих. Тролейбус, який перебував в укритті, — цілий.
«Також додам, що завдяки тому, що Херсон вчасно повернув постачальнику 4 тролейбуси, які були на зберіганні у КП «Херсонелектротранс», ми уникли ситуації, коли б мусили платити збитки за пошкоджене майно», — зауважила Галина Лугова.
Варто також додати, що від моменту звільнення Херсона електротранспорт не виходив на вулиці міста — потреби у перевезенні покривалися і покриваються автобусами підприємства ХКТС, повідомляє міська військова адміністрація. А чому не виходили, знаєте? Тому що окупанти перед тим, як покинути Херсон, знищували контактну мережу: десь обстрілами і поваленням стовпів, десь — цинічно зривали ковшами іншої комунальної техніки, яку крали на підприємствах житлово-комунального господарства.
Станом вже на початок 2023 року відомо, що КП «Херсонелектротранс» росіяни зареєстрували за своїм законодавством, а «керувати» призначили Ігоря Житченка, який, за нашою інформацію, тривалий час перебував в Олешках — можливо і зараз там перебуває (це окупована територія Херсонщини). Сама реєстрація відбулась наприкінці грудня.
![](https://grivna.ua/articles/hersonelektrotrans-razom-iz-igoremo-zhitchenkom-zareestruvali-za-rosiyskim-zakonodavstvom/img/o_1gmq1eaes18mvtr1atf17eo1mc42a.png)
Ігор Житченко — чинний депутат Херсонської міської ради від ОПЗЖ, до цього був депутатом Олешківської міської ради від ОПЗЖ. Під час президентських виборів 2019 року був довіреною особою від кандидата у Президенти Юрія Бойка по ТВО 186.
З 2016 року КП «Херсонелектротранс» Єгор Устинов, якого звільнили 16 жовтня 2020 року. На той момент Устинов був депутатом Херсонської міської ради від Опозиційного блоку, згодом обрався до обласної від ОПЗЖ і став одним із двох (!) перших заступників Голови Херсонської обласної ради. Так, в облраді в Херсоні було два перших заступники. У травні 2022 року написав заяву про складання повноважень, яку обласна рада затвердила голосуванням у грудні. Житченко на «Електротрансі» був багаторічним заступником Устинова, а згодом очолив підприємство.
Автор: Євгенія Вірлич