У Центрах обслуговування платників Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі працює 5 телефонних ліній, за якими платники можуть розв’язати проблемні питання щодо застосування вимог законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на відомство.
Від початку поновлення роботи ЦОП Херсонщини зателефонували більш як 4 тисячі платників податків. Серед поставлених питань домінували запити щодо використання РРО/ПРРО, процедури отримання податкових номерів, довідок про доходи, обрання спрощеної системи оподаткування чи відмову від її застосування, подання звітності, державної реєстрації суб’єктів господарювання, взяття на облік та зняття з обліку платників податків, сплати податкових зобов’язань та єдиного внеску, ведення обліку товарних запасів.
Як повідомляє пресслужба Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі, відповіді на питання можна отримати за номерами телефонів:
- (095) 322-84-12,
- (095) 149-49-90,
- (095) 513-22-07,
- (050) 278-63-85,
- (098) 446-70-84.
Телефонні лінії працюють з понеділка по четвер з 8:00 до 17:00, у п’ятницю – до 15:45, перерва з 12:00 до 12:45.
З більш детальною інформацією щодо діяльності Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі можна ознайомитися на сайті відомства.
Як повідомляла «Гривна», важка економічна та безпекова ситуація через повномасштабне вторгнення, окупацію та обстріли деокупованої частини Херсонщини суттєво позначилися на роботі бізнеса в області: кількість малих та середніх підприємств, ФОПів зменшилася в 10 разів, як і податкові надходження, які забезпечують життєдіяльність громад.
Тэги: