31 березня в Україні пройдуть вибори на пост голови держави. Наразі кандидати проводять активну піар-компанію аби зацікавити нових виборців своєю персоною. Натомість, не всі кандидати у своїй виборчій компанії дотримуються Законодавства України.
Одним із порушень вважається розміщення реклами на бігбордах без вказання вихідних даних. Річ у тім, що на зовнішніх рекламних носіях з передвиборчою рекламою обов’язково мають бути вказані така інформація: хто здійснював друк, тираж, відповідальні особи й інші дані, що вказані в Законні.
Так, на перехресті вулиці Суворова та Потьомкінська розміщена рекламна конструкція із передвиборчою агітацією одного із кандидатів на пост Президента України, але на ній не вказані жодні вихідні дані, що й вважається порушенням Закону України.
«Ми зараз системно зіштовхуємося із такими порушеннями від кандидатів в Президенти України, які вже зареєстровані, але їхні бігборди продовжують розміщуватися без вихідних даних. У таких випадках виникає питання, а яким коштом вони були встановлені. Річ у тім, що будь-яка передвиборна агітація має фінансуватися з окремого фонду. У випадках коли нам вдалося зафіксувати таке порушення ми викликаємо працівників патрульної поліції», - говорить координатор ГО «Опора» у Херсонській області Максим Єлігулашвілі.
День 397. 27 березня. Що обговорюють херсонці у соцмережах