Як сплачувати за світло, якщо в домі проживали окупанти? Відповіді на запитання та корисні контакти від ХОЕК

Як сплачувати за світло, якщо в домі проживали окупанти? Відповіді на запитання та корисні контакти від ХОЕК

Автор: Марина Поліщук 23 Май 2023 11:55

Херсонська обласна енергопостачальна компанія (ХОЕК) надала відповіді на найпоширеніші запитання, що стосуються оплати за спожиту електроенергію в умовах війни.

Як уникнути зайвих нарахувань? Чому дані в особистому кабінеті не збігаються з поданими показниками електролічильника?

Щоб уникнути непорозумінь з нарахуваннями, варто щомісяця зчитувати фактичні покази з лічильників та передавати їх оператору системи розподілу. Актуальними є показники у 2 останні дні кожного місяця та протягом 3 днів наступного за ним місяця і передавати їх оператору системи розподілу.

В іншому випадку нарахування будуть здійснюватися розрахунковим шляхом. Тому дані в особистому кабінеті (платіжці) можуть відрізнятися від реального споживання.

ХОЕК наголошує, що це стосується як побутових, так і юридичних споживачів. Однак юридичні споживачі мають викликати інспектора АТ «Херсонобленерго» для зняття контрольних показників.

Для уточнення інформації щодо показників споживачі завжди можуть звернутися до фахівців колцентру за номерами:

+38 (067) 649-76-54;

+38 (095) 285-24-91;

+38 (063) 271-69-87.

Накопичений борг за спожиту електроенергію. Що робити?

Сплата накопиченого боргу є обов’язковою для всіх. Усі споживачі, як юридичні, так і побутові, мають змогу звернутися до ХОЕК і подати заяву на реструктуризацію боргу. Споживач і товариство укладають договір, в якому буде зазначено графік погашення заборгованості.

Ваш будинок зруйновано, і разом з ним пошкоджено лічильник електроенергії, а рахунки продовжують накопичуватися і борг зростає?

Щоб уникнути зайвих нарахувань, споживачам необхідно подати заявку на відсутність електроенергії в колцентр АТ «Херсонобленерго» за телефонами:

(0552) 480620,

(0552) 480606.

У разі повної руйнації майна споживач повинен письмово звернутися до оператора системи або до «Держенергонагляду».

Під час окупації у квартирі (будинку) проживали військові РФ (невідомі особи). Як тепер правильно розрахуватися за спожиту електроенергію?

Зараз у нормативних документах відсутній механізм списання таких боргів. Тому поки що в подібних ситуаціях споживач може звернутися до суду та в судовому порядку захистити свої права.

*** 

Стосовно документів (договорів, рахунків), то спеціалісти ТОВ «ХОЕК» наразі працюють на деокупованих територіях. Зокрема, у таких населених пунктах: 

- Велика Олександрівка: пров. Підстанційний, 2-а, тел. (068) 109-37-23, 

- Нововоронцовка: вул. Степова, 98, тел. (096) 278-83-03, 

- Високопілля: вул. Гагаріна, 19, тел. (096) 792-61-73.

- жителі Бериславського району можуть звертатися за телефоном (095) 285-24-90.

Найближчим часом ХОЕК планує відкрити Центр обслуговування споживачів у Херсоні.

У всіх зазначених населених пунктах фахівці ХОЕК проводять звірку рахунків, відповідають на запитання споживачів, контролери записують показники електролічильників. 

У разі відсутності доступу до особистого кабінету споживач може повідомити показники, перевірити борг та отримати відповідь на будь-які інші запитання, звернувшись до ТОВ «ХОЕК» зручним способом:

Електронна пошта: info@khoek.ks.ua;

Колцентр: (067) 649-76-54. Графік роботи колцентру: понеділок – п’ятниця, з 9:00 до 15:00.

За матеріалами пресслужби ХОЕК, khoek.ks.ua

Тэги:

Приєднуйтеся до нас:
Telegram-канал «Херсонська Гривна»
Google News
Більше матеріалів