Як сплачувати за світло, якщо в домі проживали окупанти? Відповіді на запитання та корисні контакти від ХОЕК
Херсонська обласна енергопостачальна компанія (ХОЕК) надала відповіді на найпоширеніші запитання, що стосуються оплати за спожиту електроенергію в умовах війни.
Як уникнути зайвих нарахувань? Чому дані в особистому кабінеті не збігаються з поданими показниками електролічильника?
Щоб уникнути непорозумінь з нарахуваннями, варто щомісяця зчитувати фактичні покази з лічильників та передавати їх оператору системи розподілу. Актуальними є показники у 2 останні дні кожного місяця та протягом 3 днів наступного за ним місяця і передавати їх оператору системи розподілу.
В іншому випадку нарахування будуть здійснюватися розрахунковим шляхом. Тому дані в особистому кабінеті (платіжці) можуть відрізнятися від реального споживання.
ХОЕК наголошує, що це стосується як побутових, так і юридичних споживачів. Однак юридичні споживачі мають викликати інспектора АТ «Херсонобленерго» для зняття контрольних показників.
Для уточнення інформації щодо показників споживачі завжди можуть звернутися до фахівців колцентру за номерами:
+38 (067) 649-76-54;
+38 (095) 285-24-91;
+38 (063) 271-69-87.
Накопичений борг за спожиту електроенергію. Що робити?
Сплата накопиченого боргу є обов’язковою для всіх. Усі споживачі, як юридичні, так і побутові, мають змогу звернутися до ХОЕК і подати заяву на реструктуризацію боргу. Споживач і товариство укладають договір, в якому буде зазначено графік погашення заборгованості.
Ваш будинок зруйновано, і разом з ним пошкоджено лічильник електроенергії, а рахунки продовжують накопичуватися і борг зростає?
Щоб уникнути зайвих нарахувань, споживачам необхідно подати заявку на відсутність електроенергії в колцентр АТ «Херсонобленерго» за телефонами:
(0552) 480620,
(0552) 480606.
У разі повної руйнації майна споживач повинен письмово звернутися до оператора системи або до «Держенергонагляду».
Під час окупації у квартирі (будинку) проживали військові РФ (невідомі особи). Як тепер правильно розрахуватися за спожиту електроенергію?
Зараз у нормативних документах відсутній механізм списання таких боргів. Тому поки що в подібних ситуаціях споживач може звернутися до суду та в судовому порядку захистити свої права.
***
Стосовно документів (договорів, рахунків), то спеціалісти ТОВ «ХОЕК» наразі працюють на деокупованих територіях. Зокрема, у таких населених пунктах:
- Велика Олександрівка: пров. Підстанційний, 2-а, тел. (068) 109-37-23,
- Нововоронцовка: вул. Степова, 98, тел. (096) 278-83-03,
- Високопілля: вул. Гагаріна, 19, тел. (096) 792-61-73.
- жителі Бериславського району можуть звертатися за телефоном (095) 285-24-90.
Найближчим часом ХОЕК планує відкрити Центр обслуговування споживачів у Херсоні.
У всіх зазначених населених пунктах фахівці ХОЕК проводять звірку рахунків, відповідають на запитання споживачів, контролери записують показники електролічильників.
У разі відсутності доступу до особистого кабінету споживач може повідомити показники, перевірити борг та отримати відповідь на будь-які інші запитання, звернувшись до ТОВ «ХОЕК» зручним способом:
Електронна пошта: info@khoek.ks.ua;
Колцентр: (067) 649-76-54. Графік роботи колцентру: понеділок – п’ятниця, з 9:00 до 15:00.
За матеріалами пресслужби ХОЕК, khoek.ks.ua
Тэги:
Можливе загострення епідемічної ситуації: яку небезпеку несе вода з Каховської ГЕС
Підрив ГЕС: у Німеччині жителі Херсонщини мітингували й донатили для допомоги постраждалим
Херсонського колаборанта Вадима Ільмієва окупанти затримали й звинувачують у крадіжці 26 млн рублів
Каховська ГЕС: як усе починалося. Велике будівництво сталінської епохи (фото)