В Одесі триває робота з демонтажу зовнішньої реклами. Габаритні й застарілі рекламні конструкції планують замінити більш сучасними, зокрема, цифровими.
На сайті Одеської МВА пишуть, що робота щодо зменшення кількості рекламних конструкцій триває у всіх районах міста.
Так, наприкінці березня було здійснено демонтаж 300 афішних тумб (понад 80% розміщених у місті), демонтовано понад 100 стаціонарних рекламних конструкцій. Ще 72 рекламні конструкцій та вивіски були демонтовані на початку квітня.
«Проведені перемовини з власниками рекламних конструкцій щодо зменшення кількості зовнішньої реклами в нашому місті. Знайдено порозуміння – кількість носіїв буде скорочено майже вдвічі. Крім того, планується поступове оновлення та приведення рекламних конструкцій до сучасного вигляду», – повідомив начальник Одеської МВА Геннадій Труханов.
Надалі в Одесі пропонується впроваджувати сучасні, зокрема, цифрові рекламні носії.
Більш детально про те, чим зумовлені такі зміни розповів начальник Управління реклами Ігор Слюсаренко під час засідання виконавчого комітету Одеської міської ради:
“По-перше, необхідність таких заходів зумовлена тим, що діючі схеми формувалися понад 10 років тому. По-друге, передбачена схема рекламних конструкцій створює перенасиченість міського простору, їх типи є застарілими та не відповідають сучасним вимогам. По-третє, діючі схеми, якими передбачено розміщення рекламних конструкцій в історичній частині міста, стали повністю неактуальними після включення історичноного центру міста до Списку всесвітньої спадщини ЮНЕСКО”.
Також у коментарі “Суспільне Одеса” Ігор Слюсаренко зазначив, що наразі триває робота щодо переходу з реклами на вивіски.
“Це більш європейська практика, побудована на принципах мінімалізму”, – зауважив він.
Саме тому у місті демонтуватимуть дахові рекламні конструкції, габаритні конструкції на фасадах. Крім того, рекламні елементи не мають перекривати історичні пам’ятки.
Олександр, лідер робочої групи з розробки посібника вивісок, вважає, що сучасна вивіска не повинна шкодити архітектурі чи якось впливати на сприйняття людиною міського простору. Про це він говорить у сюжеті "Суспільне Одеса".
“В Одесі розвивається стратегія культурного розвитку, в якій правила розташування вивісок є його частиною. Прооблема сучасних вивісок у тому, що часто використовуються короби та пласкі суцільні підкладки, які закривають архітектурні елементи. Ми повинні підготуватися до часу, коли вивіска стане частиною архітектури, коли вона не буде вигадливим елементом і спокійно сприйматиметься перехожими”, – пояснює Олександр.
За його словами, вивіски мають бути теплих тонів, чорні, або ж білі контрастні, якщо темний фасад.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Розібрали 6 поверхів за тиждень: в Одесі зносять зруйновані ворожими обстрілами частини будинків
Фото з сайту Одеської МВА
Тэги: