Майже 3 тисячі херсонських пенсіонерів оформили електронне посвідчення

До новітніх технологій в Україні привчають і людей похилого віку. З серпня минулого року для них стала доступна функція оформлення електронного пенсійного посвідчення.

Насправді, це дуже зручно, адже більшість пенсіонерів отримують державну допомогу на банківський рахунок. До нововведення їм доводилося носити з собою і картку і посвідчення, які вони нерідко губили, а це створювало нові клопоти. Тому Пенсійний Фонд України прийняв рішення модернізувати цей документ.

Пенсійне посвідчення нового зразку нагадує звичайну банківську картку, за допомогої якої гроші можна зняти кошти та пред’явити її у відповідних органах.

Цього року новий документ отримали 2 726 пенсіонерів Херсонщини.

Як оформити електронне пенсійне посвідчення

Отримати оновлений документ досить-таки просто. За словами начальник управління інформаційних систем в обласному Пенсійному фонді Романа Калиницького, першочергово потрібно звернутися до Пенсійного фонду за місцем реєстрації.

На момент звернення до управління при собі потрібно мати наступні документи:

– паспорт;

– ідентифікаційний код;

– фотографія (35х45 мм);

– написати заяву.

Головним пунктом оформлення є активація карти в Ощадбанку, на яку пізніше нараховуватиметься державна допомога і проводитимуться розрахункові операції.

Виготовити документ мають протягом 30 робочих днів, з моменту написання заяви. А отримати його можна у будь-якому відділені банку.

“Важливо пам’ятати, що пенсійні посвідчення завжди видавалися на безоплатній основі. Ніде і ніяких коштів ви сплачувати не повинні. В управлінні написали заяву, а у відділенні банку отримали готовий документ. І все”,- застерігає заступник начальника управління обслуговування громадян Світлана Ворона.

Обов`язково чи ні: хто повинен змінювати документ?

Варто зазначити, що змінювати посвідчення зовсім не обов’язково, виключно на розсуд пенсіонерів. Тобто на момент оформлення працівники фонду можуть лише запропонувати, а не змушувати користувачам послуг обрати зручний для них спосіб обслуговування.

Єдині, кому не надається “право на вибір” – внутрішньо переміщені особи (переселенці). Вони в обов’язковому порядку мають оформлювати таке посвідчення.

“Паперові посвідчення продовжують діяти як і раніше. Ніхто їх не відміняв. Це лише альтернатива для тих осіб, які бажають бути ближчими до технологій. Тому тільки вам вирішувати, яке посвідчення мати”,- прокоментували працівники ГУ Пенсійного фонду в Херсонській області.

Нагадаємо, крім нового документу в Україні запустили електронний портал “Е-пенсія”. Про його функції та користування читайте у нашому матеріалі.

Пов'язані записи

Ворожий плацдарм на Херсонщині – це порохова бочка: точка зору

Час від часу в інформаційному просторі з’являються новини-жахалки, мовляв, російські окупанти готуються до форсування Дніпра, зібрали 300 човнів для наступу на Херсон тощо. А яким насправді є плацдарм окупантів на…

Подробиці
Зарахування страхового стажу, отриманого за кордоном: що змінилося

Українцям, які офіційно працювали за кордоном, стане легше отримати пенсію. Уряд ухвалив постанову, яка дозволяє враховувати страховий стаж, набутий за межами України, при призначенні пенсії за віком. Це стосується тих,…

Подробиці