Кому може поскаржитись обдурений споживач на Херсонщині

Автор: Полина Дайнега 02 Октября 2018 12:14

Все частіше споживачі Херсонщини зіштовхуються з неякісною продукцією або обрахунком на значну суму. За словами експертів, частіше подібні випадки трапляються у продовольчих магазинах та супермаркетах. Як уберегти себе і відстояти власні права - на ці питання відповіла виконуючий обов'язки начальника Головного управління Держспоживслужби у Херсонській області Інна Гончарова.

«Якщо ви потрапили у будь-яку з вищевказаних ситуацій, маєте право звернутися до адміністратора або директора з письмовою заявою для розв`язання питання. Згідно з вимогами Закону України «Про захист прав споживачів», вам повинні повернути кошти або замінити товар. Наразі більшості споживачам вдається отримати підтримку від власників, що є підставою не звертатися у відповідні органи», - прокоментувала Інна Анатоліївна.

Окрім супермаркетів, херсонці надають перевагу ринку, де, на їх думку, можна придбати домашній, свіжий товар. На жаль, і тут бувають прикрі випадки. У цьому разі споживач повинен звернутися до адміністрації ринку, де вирішуються основні порушення.

Відомо, що перевірка магазинів відбувається раз на два роки, не пізніше 1 грудня. Звичайно, інспектор може відвідати об`єкт позапланово, аби з`ясувати лише ті питання, які стали підставою для здійснення перевірки.

Днями ми повідомляли, що херсонці придбали шоколадні цукерки з хробаками та булочку з цвіллю. Як зазначили в Головному управлінні Держспоживслужби, хоча у соціальних мережах споживачі досить часто скаржаться на неякісні продукти харчування, такі скарги займають останнє місце за кількістю звернень до Управління прав споживачів.

Приєднуйтеся до нас:
Telegram-канал «Херсонська Гривна»
Google News
Більше матеріалів