«Херсонобленерго» може відключити світло, якщо не допустити контролера до лічильника

Автор: Антон КОСТЮК 29 Октября 2018 18:27

Працівники «Херсонобленерго» можуть відключати користувачів від електропостачання, але у випадку коли мешканець не платить за спожиту електроенергію. Натомість, до нашої редакції звернулася херсонка Мирослава зі скаргою, що Обленерго погрожує їй відключити світло через те, що вона не надає показники лічильника, хоча справно платить за електроенергію через Інтернет.

«Мені Обленерго погрожує відключенням світла, через недоступ контролера до лічильника. Хоча ми платимо за електроенергію, але через їх офіційний сайт. Натомість, контролер приходить вдень, коли нас немає вдома», - говорить Мирослава.

Аби дізнатися, чи справді жінці можуть відключити електроенергію, журналісти «Гривни» вирішили звернутися за коментарем до працівників «Херсонобленерго».

«Електроенергію можуть відключити, якщо немає доступу до лічильника понад 3 місяці, але до цього працівники «Херсонобленерго» заздалегідь попереджають про відключення, аби вони з мешканцем могли обговорити дату та час перевірки. Коли вони будуть вдома, тоді й приходить контролер та знімає показники лічильника. В іншому випадку електроенергію можуть відключити впродовж 10 днів», - повідомили у кол-центрі «Херсонобленерго».

Наостанок, Мирослава повідомила, що ніяких листів та телефонних дзвінків від «Херсонобленерго» вона не отримувала.

Тэги:

Приєднуйтеся до нас:
Telegram-канал «Херсонська Гривна»
Google News
Більше матеріалів