Херсонські аудитори проаналізували стан роботи з розгляду звернень (скарг) громадян. Зокрема, у 2018 року до Управління звернулись 134 громадянина з 84 зверненнями. При цьому, поштою надійшло 39 звернень, на особистому прийомі – 4, через органи влади – 41. Про це повідомляє прес-служба відомства.
Звернення стосувалися діяльності органів місцевого самоврядування і місцевих органів виконавчої влади (35); підприємств та установ (27); соціальних питань (7), вимог трудового законодавства і оплати праці (4), сфери аграрної політики та земельних відносин та інших питань.
З отриманих звернень (84) надано відповіді (69), а деякі залишаються на стадії розгляду (15).
Звернення розглянуто відповідно до вимог чинного законодавства. На них своєчасно надані обґрунтовані відповіді. Шість звернень направлено за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» з повідомленням автора, 31 звернення вирішено позитивно.
Також херсонські аудитори отримали колективні (2) і повторні (2) звернення, з одного і того ж питання, з приводу можливих порушень законодавства у відділах освіти та культури Каховської РДА, у Каховській КУ «Районний центр по обслуговуванню закладів освіти».
Випадків безпідставної відмови в задоволенні законних вимог заявників, проявів упередженості, халатності та формалізму при розгляді звернень не встановлено.