
Рішення для малого та середнього бізнесу: яке програмне забезпечення обрати для магазину чи торгової мережі?
Шукаєте як спростити роботу власного магазину чи декількох торгових точок? AinurPOS – універсальне рішення для малого та середнього бізнесів, які спеціалізуються на роздрібній торгівлі для автоматизації магазинів.
Універсальна хмарна платформа має всі основні та необхідні функції для вашого бізнесу – програмне забезпечення для точок продажу, управління складом, електронну комерцію, система CRM, яка дозволяє керувати та моніторити роботу працівників з клієнтами, звітність в реальному часі. AinurPOS підтримує платіжні термінали та інші POS-апарати, які є у вас в наявності – касові апарати, принтери, сканери тощо. Платформа доступна для користувачів різних операційних систем для персональних комп’ютерів, Android та iPhone. Головна мета AinurPOS – автоматизація магазину.
AinurPOS спрощує процес продажі товарів вашим клієнтам та обліку товарів на складі. Система проста у використанні та дозволяє швидко навчити ваших працівників продавати та вести облік. Хмарна платформа дозволяє робити продажі поза магазинами, допомагає в два кліки зв’язатися з клієнтами з будь-якої точки планети, де є доступ до мережі Інтернет.
Простий процес контролю за складами
Хмарна платформа AinurPOS – просте та ефективне рішення для керування складом. З використанням системи ви можете швидко обрати товари від ваших постачальників та зробити замовлення в один клік. Керування запасами дозволяє швидко зробити списання витрат для підтримки правильної кількості товарів на складі.
Програмне забезпечення проконтролює роботу одразу кількох складів, допоможе відстежити кількість та місцезнаходження товарів, відстежити рівень запасів в будь-якому місті. AinurPOS покаже детальну статистику по кожному постачальнику та допоможе провести інвентаризацію у реальному часі.
Синхронізація між складами та пристроями працівників магазину дозволить мінімізувати рівень помилок та надати точні дані про наявність товарів та рівень продажів.
Створіть інтернет-магазин з AinurPOS
Перенести бізнес онлайн легко з AinurPOS, який дозволяє без технічних навичок легко налаштувати та керувати власним інтернет-магазином. eStore вже буде інтегрований з POS-платформою, контролем склада та CRM-системою.
Сторінки інтернет-магазину повністю адаптовані для різних гаджетів – від ПК до смартфонів, що забезпечує зручний інтерфейс для ваших покупців. Простий конструктор AinurPOS eStore дозволяє змінити продукти, категорії товарів, поставити рекламні банери на сторінки магазину, налаштувати умови доставки та інтегрувати повноцінний інтернет-магазин з основними сервісами аналітики.
Вигідні тарифи
AinurPOS – доступна платформа для малого бізнесу. Своїм клієнтам вони пропонують одразу 5 тарифних планів. Вартість пакетів залежить від масштабу вашого бізнесу.
AinurPOS пропонує безкоштовний 14-денний пробний період, для використання якого не потрібно вводити дані кредитної картки та залишати жодних грошових залогів. Хмарна платформа успішно працює в понад 19 країнах світу, а її сервісом користуються десятки тисяч підприємців.