Комфорт, інновації, онлайн-сервіси та доступні ціни: що готує своїм клієнтам «АТБ»

Автор: Оксана ТКАЧУК 15 Февр. 2021 16:55

2021 рік остаточно вступив у свої права. Жителі Херсона й області відсвяткували його весело, однак  дотримуючись карантинних обмежень. Прийшов час залишити всі проблеми позаду й узятися за складання нових планів. Цей рік принесе нам чимало змін і нововведень. Уже в найближчі місяці закінчиться адаптивний карантин і розпочнеться масова вакцинація.

Багато цікавого та важливого готує в 2021-му більш ніж чотирьом мільйонам своїм клієнтів, у тому числі й жителям Херсона, незмінний лідер вітчизняної галузі роздрібної торгівлі – «АТБ». У планах корпорації на поточний рік є як традиційні пункти (подальше розширення географії присутності, відкриття комфортних магазинів, підвищення рівня сервісу), так і впровадження інноваційних диджитал-технологій у сферу ритейлу. На відміну від минулого року, коли пріоритетним було розширення флагмана корпорації – торговельної мережі «АТБ-Маркет» – переважно на заході нашої країни, 2021-й порадує новими супермаркетами жителів Київської, Одеської та Львівської областей.  Збільшиться кількість магазинів у невеликих населених пунктах, де люди сьогодні дуже зацікавлені в якісних продуктах за максимально доступними цінами. Першими приймуть покупців нові супермаркети «АТБ» у містечках із населенням сім тисяч жителів і більше. Також будуть відкривати магазини в передмістях обласних центрів, невеликих населених пунктах, розташованих поблизу автомагістралей, і курортних зонах.

Загалом за рік планують відкрити 120 супермаркетів, тоді під кінець року мережа таких магазинів  рівномірно покриє всю територію країни.

Нагадаємо, що на цей час у 308 містах і селищах 24 областей  України, включаючи й Херсонську,  працюють 1203 магазини «АТБ». Асортимент кожного з них перевищує 3,5 тисячі найменувань – це гарантовано свіжі продукти та якісні товари першої необхідності. При цьому ціни в магазинах найбільшої за багатьма показниками торговельної мережі країни традиційно нижчі за середньоринкові на 10–15%. Якщо покупець вибирає акційні пропозиції (товар дня, товар тижня та ін.) і бере участь у бонусній програмі, то заощадити може 40–50%.

Корпорація  постійно оптимізує свої бізнес-процеси,  пропонує різноманітний асортимент продукції  власних торгових марок, завжди працює з виробниками без посередників, впроваджує сучасні енергоощадні технології, створила одну з найбільш розвинених у країні логістичних інфраструктур (має власні мультитемпературні складські центри європейського зразка, свій вантажний автопарк чисельністю більш як 700 машин тощо). До речі, у році, що настав, корпорація планує ввести в експлуатацію новий розподільний центр у Харківській області, а також почати будівництво ще одного такого РЦ у Хмельницькій.

Що стосується диджитал-рішень, то до відкритого торік першого в країні продуктового інтернет-магазину «АТБ» повного циклу в 2021-му додадуть запуск власного мобільного застосунку, який об'єднає всі вже запущені диджитал-сервіси: «Скануй та купуй», «АТБ Pay», програму лояльності тощо.

«АТБ» відіграє важливу роль у розвитку місцевої інфраструктури та є найбільшим платником податків у галузі. Особливо це відчутно після реформи децентралізації, коли значно більша частина зібраних податків і зборів залишається на місцях – у розпорядженні місцевих органів влади. Це означає, що справно сплачені лідером вітчизняної галузі роздрібної торгівлі солідні податкові відрахування допомагають розвитку інфраструктури нашого Херсона й області.

При цьому цінова політика «АТБ» залишається незмінною понад чверть століття – з моменту заснування компанії – і є відмітною рисою магазинів цієї мережі, що вже полюбили мільйони громадян. Європейський рівень обслуговування, зручність торгових залів, впровадження онлайн-сервісів, безперебійна поставка гарантовано свіжої продукції, можливість заощаджувати – ось величезний список конкурентних переваг таких маркетів. Купувати товари в «АТБ» зручно та вигідно!

Приєднуйтеся до нас:
Telegram-канал «Херсонська Гривна»
Google News
Більше матеріалів