Комфорт і безпека: за рік компанія «АТБ» відкрила 111 супермаркетів у новому форматі

Автор: Віталій ОВЧИНКА 03 Декабря 2020 10:25

2020 рік став вельми складним не тільки для мільйонів жителів півдня України, але й для вітчизняного бізнесу. Щоправда, навіть в умовах пандемії й економічного спаду найбільша за багатьма показниками (товарообігом, числом магазинів, кількістю співробітників тощо) торговельна мережа країни «АТБ» зуміла показати гідний результат. Безперебійно поставляючи для мільйонів громадян країни, включаючи жителів Херсонщини, гарантовано якісні продукти за максимально доступними цінами, компанія дотримувалася своєї стратегії динамічного розвитку: розширювала географію присутності, підкорювала нові регіони, проводила модернізацію супермаркетів.

За даними з відкритих джерел, з початку 2020-го корпорація «АТБ» відкрила 111 нових супермаркетів, а в 42 магазинах провела капітальну реконструкцію. Вони були обладнані з урахуванням інноваційних рішень у сфері архітектури, будівництва, ритейлу, комфорту та вже прийняли перших клієнтів.

Загалом сьогодні в 24 областях нашої країни працюють 1178 зручних і комфортних магазинів «АТБ». Карта присутності торговельних представництв компанії включає 302 населених пункти. І це не тільки обласні центри, такі як наш Херсон. Охоплено практично кожен куточок України.

Тільки в листопаді поточного року перших відвідувачів запросили у свої зали 16 нових супермаркетів торговельної мережі № 1 в Україні. Ще шість магазинів у цьому месяці почали функціонувати в оновленому форматі після планової модернізації. Місяцем раніше, у жовтні, лідер вітчизняної галузі ритейлу створив 11 новеньких маркетів  і ще 11 інноваційних магазинів відкрив після капітального ремонту. Процес розвитку та розширення торговельної мережі не зупиняється ні на хвилину. У планах компанії до закінчення року відкрити ще 25 нових супермаркетів, а також модернізувати 20 уже працюючих магазинів.

«Наші плани залишаються  незмінними: рости далі, розвиватися, відкривати нові магазини, модернізувати вже працюючі та піклуватися про комфорт і безпеку наших клієнтів, яких ми традиційно вважаємо партнерами по бізнесу. В 2021 році ми плануємо розширити мережу до 1277 магазинів. Нагадаю, що в 2016 році їх було 835, у 2017-му – 913, у 2018-му – 990, ще через рік – 1077», – розповів в одному з нещодавніх інтерв'ю генеральний директор і голова Ради директорів корпорації «АТБ» Борис Марков.

Варто зазначити, що, розширюючи торговельну мережу, «АТБ» допомагає боротися  з головною проблемою української економіки – безробіттям. Завдяки динамічному розвитку бізнесу компанія цього року підтвердила своє звання одного з найбільших роботодавців країни та галузевого лідера.

Слід сказати, що у 2020-му найбільш активно ця торговельна мережа  розширювалася в західних областях (44 нових магазини) і на Київщині (32 супермаркети). Ще 12 торговельних точок відкрили у нас на півдні. Інші – у  Дніпропетровському та Харківському регіонах. Лаконічний формат магазинів  найбільшої української торговельної мережі спрощує процес купівлі товарів, роблячи  його більш комфортним.

В умовах, що склалися, коли доходи мільйонів українців значно впали, а рівень безробіття стрімко зростає, потреба в безпечних і якісних, але при цьому доступних продуктах не знизилася.  Нагадаємо, що ціни в дискаунтерах «АТБ» традиційно нижчі за середньоринкові на 10–15%. Причому на якості продукції це не відбивається, досягають цього за рахунок оптимізації багатьох бізнес-процесів, застосування енергоощадних технологій, використання принципу працювати з виробниками тільки напряму тощо.

Якщо ж клієнт купує акційні товари в «АТБ» і користується бонусною програмою, то заощадити може 40 відсотків і навіть більше.

Також розумно витрачати свої гроші більш ніж чотирьом мільйонам постійних клієнтів «АТБ», у числі яких чимало жителів Херсона й області, допомагає різноманітний асортимент продукції власних торгових марок (ТМ «De Luxe Foods & Goods Selected», ТМ «Своя лінія», ТМ «Розумний вибір»). Кожна з них посідає лідерські позиції у своєму сегменті, вирізняється високою технологічністю виробництва, відповідає європейським вимогам до якості та безпеки продукту.

Товари з цього ексклюзивного асортименту (продукцію власних ТМ продають тільки в магазинах торговельної мережі «АТБ») за якістю не поступаються брендованим аналогам, а от їхня ціна приємно потішить. До вартості таких товарів не включено витрати на рекламу, промоакції, послуги посередників і т. п. Як свідомий і патріотичний бізнес «АТБ» працює тільки з фіксованою мінімальною націнкою. Делікатеси з лінійки власного імпорту, що полюбилися багатьом клієнтам, продають взагалі без націнки. Це означає, що в супермаркетах мережі ми бачимо ціну виробника. 

Отже, приходячи в будь-який магазин «АТБ», у тому числі й у нашому південному місті з багатою історією, ми маємо унікальний шанс заощадити кошти сімейного бюджету. 

Приєднуйтеся до нас:
Telegram-канал «Херсонська Гривна»
Google News
Більше матеріалів