Через комунальні борги забирають навіть автомобілі!
У Миколаєві за півроку тепловики за борги забрали вже сьомий автомобіль
Зокрема останній такий випадок був 25 листопада. Співробітники «Миколаївоблтеплоенерго», держвиконавець, поліція та працівник державного підприємства «Сетам» описали та заарештували автомобіль Renault Twingo, що належить боржнику (на фото). Про це повідомив сайт niknews.mk.ua.
Для оцінки та примусової реалізації машину 1999 року випуску евакуювали на майданчик «Сетама». Як повідомили в «Миколаївоблтеплоенерго», борг споживача становив майже 14 тисяч гривень. Одразу після примусової евакуації заборгованість була повністю сплачена.
БОРГИ – СТРАШЕННІ…
А борги населення за житловокомунальні послуги все ростуть і ростуть. На вересень 2021 року загальна сума заборгованості за комуналку по Україні сягнула 64,4 млрд грн. При цьому найбільше громадяни заборгували за:
постачання та розподіл природного газу – 23,7 млрд грн;
постачання теплової енергії та гарячої води – 20,3 млрд грн;
постачання та розподіл електричної енергії – 7,1 млрд грн.
А попереду – рахунки за опалення, тому загальна сума може значно зрости.
Не пробачають борги й підприємства, які надають комунальні послуги. За рік загальна кількість виконавчих проваджень за борги українців також зросла на 33%, передає сайт slovoidilo.ua. Наприклад, якщо в серпні 2020 року було відкрито 4 665 510 (!) виробництв, то в серпні 2021 року ця кількість збільшилася до 6 219 371.
У ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ БОРЖНИКИ ЗАЛИШАТЬ СЕБЕ БЕЗ ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
Враховуючи деяке зниження захворюваності та зменшення кількості госпіталізацій пацієнтів із COVID-19, Херсонщина вже вийшла з «червоної» карантинної зони. А це означає, що після 30-ти днів із дня відміни «червоного» рівня епіднебезпеки енергопостачальник ініціюватиме знеструмлення домоволодінь громадян, які недобросовісно ставляться до виконання договірних умов – не сплачують за використану електричну енергію. Про це попередили в Херсонській обласній енергокомпанії (ХОЕК).
ЩО РОБИТИ, АБИ НЕ ДОПУСТИТИ ТАКУ СИТУАЦІЮ
Як не прикро, але з точки зору дискомфорту споживачів електричної енергії, цей метод не дуже хороший для самих абонентів. Тому єдиним виходом із ситуації, яка склалася, є своєчасна та в повному обсязі сплата за спожиту електроенергію. Тож енергопостачальник ТОВ «ХОЕК» закликає всіх уникати таких неприємних моментів і вчасно сплачувати рахунки.
Крім того, несвоєчасна сплата за використану електроенергію та, як наслідок, стягнення заборгованості через суд, це додаткове фінансове навантаження для споживача. У випадку розгляду справи в порядку позовного провадження, окрім суми боргу, споживач сплачує ще й суму судового збору.
На підприємстві наголошують: добровільна сплата заборгованості дозволить зберегти сімейний бюджет від фінансових витрат, пов’язаних із судовим розглядом справи. Крім того, в Херсонській енергокомпанії звертають увагу споживачів на те, що підприємство не має на меті умисне припинення енергопостачання споживачам. Це вимушена міра. Адже від вчасних розрахунків за спожиту мешканцями електроенергію залежить стабільне та якісне енергопостачання та енергобезпека регіону. Також ХОЕК дякує споживачам, які сумлінно розраховуються за використану електроенергію та нагадує, що оплачувати рахунки слід щомісяця до 20 числа.