Найбільша торговельна мережа України сьогодні охоплює 24 області, включаючи й нашу Херсонську. В 293 населених пунктах країни відкрито вже 1144 інноваційних комфортних магазини «АТБ». Ця цифри постійно збільшуються.

Протягом декількох років корпорація приділяє особливу увагу розширенню мережі саме в нашому південному регіоні. Загалом по країні щорічно приймають перших покупців більше сотні нових супермаркетів «АТБ». Щоб на прилавках кожного з них були гарантовано свіжі продукти, лідер ритейлу створив одну з найрозвиненіших логістичних інфраструктур у країні.

У різних регіонах побудовані мультитемпературні складські центри європейського зразка. До кінця поточного року їх стане вже десять. Асортимент маркетів «АТБ» перевищує 3,5 тис. найменувань, 900 з яких представлені продукцією власних торгових марок, що дозволяє клієнтам суттєво заощаджувати.

Цінова політика компанії залишається незмінною – вартість будь-якого товару в «АТБ» на 10–15% нижча за середньоринкову. Досягають цього аж ніяк не за рахунок більш низької якості. Супермаркети торговельної мережі кілька років проходять сертифікацію на відповідність вимогам міжнародного стандарту ISO 22000:2005, який у розвинених країнах вважають своєрідним знаком якості. Відділ контролю «АТБ» проводить планові внутрішні перевірки, які не поступаються суворим міжнародним аудитам.

Зручне розташування магазинів, великий паркінг, облагороджена територія навколо маркетів, по-європейськи комфортні умови, доступні ціни та величезний асортимент якісних товарів – усе це робить «АТБ» улюбленим магазином майже чотирьох мільйонів українців.

Безперебійно забезпечувати покупців, у тому числі й у нашому Херсоні, гарантовано свіжими продуктами за максимально доступними цінами компанії допомагає оптимізація багатьох бізнес-процесів і принципова відмова від посередників. «АТБ» завжди працює з постачальниками продукції напряму. Враховуючи масштаби бізнесу, виробники погоджуються укладати ексклюзивні контракти з галузевим лідером.

Системно впроваджуючи інноваційні розробки та використовуючи позитивний європейський досвід, компанія змогла побудувати ефективну модель соціально орієнтованого та патріотичного бізнесу. Вже багато років «АТБ» утримує лідерство в галузі за різними показниками. Це товарообіг (за шість місяців 2020 р. він становив 70,7 млрд грн.), обсяг сплати податків і зборів (за перше півріччя – 7,57 млрд грн.), кількість магазинів, розвиток логістичної інфраструктури, чисельність співробітників (більш ніж 60 тис. осіб), карта присутності, створення нових робочих місць (останній фактор особливо важливий для невеликих містечок).

«За цими цифрами – податки, сплачені в державний і місцеві бюджети, тисячі створених нових робочих місць, реалізовані національні та регіональні благодійні проєкти, а також програми допомоги та підтримки… Сьогодні можна сміливо говорити про те, що наша команда сформувала стійку бізнес-модель, здатну протистояти будь-яким викликам! Ми не зупиняємося!» – сказав Борис Марков, генеральний директор корпорації «АТБ».

Не секрет, що ця компанія поставила високу планку для всієї української торгівлі. Тільки за останній час були реалізовані такі сміливі проєкти, як адресна доставка продуктів, перший український продуктовий інтернет-магазин «АТБ». Раніше скасовану паперову книгу скарг і пропозицій замінив інтелектуальний чат-бот, з яким можна спілкуватися в Viber і Telegram. У магазинах мережі зараз встановлюють поштомати. На стадії впровадження технологія Scan&Go, що дозволяє покупцеві самостійно сканувати товари й оплачувати їх у мобільному додатку.

Давно працюючи у сфері вітчизняного ритейлу, ця компанія стала драйвером усієї галузі. І в цьому немає нічого дивного. Торговельна мережа фактично познайомила наших покупців з форматом магазину самообслуговування. «АТБ» став першим українським маркетом, де можна самостійно наповнювати кошик продуктами, які сподобалися. Багато з того, що сьогодні є звичною справою для будь-якого херсонського супермаркету, свого часу протестували, впровадили, а в деяких випадках і розробили саме в цій торговельній мережі. Це системи підвищення енергоефективності, рекуперації тепла, сучасні онлайн-сервіси, диджитал-рішення, які роблять процес купівлі, у тому числі для жителів нашого міста, більш комфортним, безпечним, зручним, а отже, європейським.

Приєднуйтеся до нас:
Telegram-канал «Херсонська Гривна»
Google News
Більше матеріалів