5 переваг професійної чистки сажевого фільтра

Сажевий фільтр є обов’язковою складовою автомобілів із дизельним двигуном. Цей пристрій отримав таку назву тому, що на його поверхні осідає більша частина сажі, що міститься у вихлопах. Він потребує регулярного очищення, але тільки у професійних умовах.

Екологічні вимоги до автотранспорту поступово стають суворішими, тому на нових машинах встановлюють DPF пристрої. Вони є складовою вихлопної системи дизельного мотора, й необхідні для виловлювання та переробки до 80% шкідливих речовин. Процес накопичення та необхідності спалення бруду контролюється електронною системою.

Чи можна чистити фільтр самостійно

Деякі водії намагаються позбутися відкладень на поверхні пристрою своїми силами в гаражних майстернях. Проте промивка сажевого фільтра має проводитися тільки у професійному автосервісі за участі досвідчених фахівців. За інших умов є ризик не тільки пошкодити, а й остаточно зіпсувати деталь, так, що вона стане непридатною для подальшого використання.

Деякі власники промивають сажовий фільтр у рідині з агресивними миючими засобами, проте у такий спосіб знищують робоче напилення на поверхні. Не варто діставати керамічну частину та промивати її агрегатом Karcher, свердлити отвори у пристрої. Ці дії призводять до порушення роботи електронної системи управління та пористої структури, після чого деталь не можна використовувати повторно.

Ще одна помилка – активувати примусову регенерацію сажового фільтра, адже цей процес виправданий тільки у випадку забруднення не більше ніж на 25%. В інших випадках результат буде недовгим, і скоро доведеться знову проводити чистку. Видаляти пристрій не варто, це призводить до скорочення ресурсу ДВС на 10-20% та пониження екологічного стандарту авто до EURO-2, забороненого в європейських країнах.

Чому варто замовити професійну чистку

В автосервісах використовують сучасне обладнання та технології, що допомагають позбутися сажі й повністю відновити нормальну роботу вихлопної системи дизельного двигуна. Про необхідність проведення чистки в умовах СТО свідчать: зростання витрат палива, зниження потужності мотора, поява димних вихлопів під час їзди. Якщо на приладовій панелі горить помилка сажового фільтра DPF, потрібна діагностика.

Власникам легкових автомобілів потрібно проводити чистку кожні 40 тис. км пробігу, для вантажівок цифра більша – 200 тис. Автосервіс TurboSTO використовує гідродинамічну технологію, яка має велику кількість переваг:

• дороге професійне обладнання. Чистка за його допомогою проходить в автоматичному або сервісному режимі;

• не тільки очищення пристрою, а й видалення надлишкової рідини з вуглецевих відкладень;

• збереження цілісності та всіх робочих характеристик фільтра. Він придатний для подальшого використання й так само ефективно виконуватиме поставлені задачі;

• чистка та сушка виробу за допомогою спеціального устаткування. Після цього його можна відразу встановлювати;

• регенерацію проводять майстри з практичним досвідом, які попередньо проходять навчання.

Гідродинамічна чистка проводиться в декілька етапів, її починають із демонтажу та візуального огляду фільтра на предмет наявності механічних пошкоджень. Після цього проводять комп’ютерну діагностику, визначають стадію забруднення й переходять до очищення шляхом подачі по черзі води, миючого хімічного розчину та повітря.

Професійна чистка сажевого фільтра допоможе позбутися забруднень та зберегти робочі характеристики пристрою. Гідродинамічна технологія передбачає попередню діагностику й поетапне очищення.

Тэги:

Реклама
Приєднуйтеся до нас:
Telegram-канал «Херсонська Гривна»
Google News
Більше матеріалів